Shock Media

Navigatie

Icons bij je naam

Forum > Lieve moderators > Icons bij je naam 1 | 2 | 3 | Volgende >>
Naam Bericht
sytse

Ik dacht dat er besloten was om geen icons/foto's bij je naam te krijgen. Toch niet dus? Let's go like tweakers???

Groeten van iemand die het forum graag heeeeel overzichtelijk en strak zou zien......
Euh......
Bastiaan

Dus jij ziet het liever zonder icons?

Ik heb trouwens wel een goed idee.
We maken er gewoon een optie bij, waarin je kan kiezen voor het wel of niet zichtbaar zijn van icons. Ik zal daarover eens overleg plegen met de andere wat MODje's.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op 7 november 2002 11:08:25]
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Prutsertje

ik vindt het wel aardig, als iedereen maar dezelfde maat gebruikt. Lekker een beetje stiekem spammen
[Bericht gewijzigd door Prutsertje op 7 november 2002 10:55:08]
bloep....
Bastiaan

quote:
Op 7 november 2002 10:49:11 schreef Prutsertje:
ik vindt het wel aardig, als iedereen maar dezelfde maat gebruikt.

Je icon word automatisch geresized.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Prutsertje

kijk, dat is nu mooi ! maareh, wat is de size waar ie naar toe geresized wordt, zo kan ik de resolutie aanpassen dat het niet zo vern**kt uitziet....

[edit] laat maar, heb het al 60*60 (72*72 vindt ik eigenlijk mooier)[/edit]
[Bericht gewijzigd door Prutsertje op 7 november 2002 11:18:31]
bloep....
Gast

met die plaatjes/foto's onder je naam fluert het forum heel wat op!!
Danny Niehoff

jah, dat is wel grappig. alleen heeft het zelfde effect als een foto van je zelf.
Don't ask me!!!
Pixie

ja alleen nu moet ik dus naast het uren voor de spiegel staan over wat ik aan moet, ook nog een gaan beslissen welk plaatje ik wil hihi
breng mij taart.. en offer ook wat aan EA...
Roel

zkerzz luek die foto's en plaatjes onder je naam!!!!! zo krijgt het forum tenminste wat meer kleur
Hieper de piep!
Marcel
Golden Member

Op zich wel mooi. Ik zie alleen nu al dat het de verkeerde kant op gaat.

Plaatje van Danny is bijvoorbeeld 500x600 en 50kB groot, terwijl het maar 60x60 hoeft te zijn. 10 van die postings en je moet direct een pagina inladen van 500kB. Voor kabel, adsl, etc... geen probleem, maar wel voor de gewone modem gebruiker.

Plaatje van Roel laad niet eens in omdat geocities het niet toelaat om bestanden extern te linken.

Ik wacht nog op de eerste die een BMP als plaatje gaat gebruiken. Ongecomprimeerd en dus onnodig groot en wordt ook nog niet ondersteund door alle browsers.

Tja, veel critiek.

Wat zo daar aan gedaan kunnen worden:

Gebruikers de optie geven om plaatjes wel of niet weer te geven.
Alleen gif, jpg en png plaatjes van 60x60 toestaan.

Marcel
Can you decode my avatar? | AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
Bastiaan

Bedankt voor je reactie Marcel. In het begin van het forum (das lang geleden) waren er ook startproblemen. En dat zul je bij elke verandering houden, maar we gaan daar natuurlijk zo snel mogelijk op reageren met wijzigingen, aanpassingen of regels.

Qua regels staat al bij de FAQ dat het plaatje 60x60 moet zijn. (zo slim waren we al wel )

Quote uit de FAQ:
"Let erop dat het plaatje op een beetje snelle server staat, dat het niet groter is als 10 kB en dat de afmetingen 60 x 60 pixels zijn. Ook moet het aan de regels voldoen, anders wordt het door de moderators verwijderd."
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op 7 november 2002 12:14:06]
Bernd

heyu waarom kan ik geen plaatje laden. Ik heb gewoon een plaatje van de site van marcel (uploadsite) maar telkens zegt ie dat ik een geldige url op moet geven... het is 60x45 pixels en 2k
Printversie?
Armani

quote:
het is 60x45 pixels en 2k

Probeer eens met een plaatje van 60x60 pixels.
Microcontroller Zone
Bernd

het werkt al
Printversie?
Jeroen
Moderator

quote:
Op 7 november 2002 10:26:51 schreef Bastiaan:
Ik heb trouwens wel een goed idee.
We maken er gewoon een optie bij, waarin je kan kiezen voor het wel of niet zichtbaar zijn van icons. Ik zal daarover eens overleg plegen met de andere wat MODje's.

Goed idee, maar dat is er al .
Bij het wijzigen van je instellingen kun je opgeven of je ze wel of niet wil zien.

En Danny moet 'm inderdaad even resizen, of anders halen wij 'm weg voor hem .
www.getfirefox.com
Bastiaan

quote:
Op 7 november 2002 16:14:35 schreef Jeroen:
[...]
Goed idee, maar dat is er al .
Bij het wijzigen van je instellingen kun je opgeven of je ze wel of niet wil zien.

Dat vind ik lullig, want ik kon daar eerst niet bij.
Corné

quote:
Op 7 november 2002 10:15:45 schreef sytse:
Ik dacht dat er besloten was om geen icons/foto's bij je naam te krijgen. Toch niet dus? Let's go like tweakers???

Groeten van iemand die het forum graag heeeeel overzichtelijk en strak zou zien......

Opzich is het wel grappig maar kan het anders niet zo dat ieder iets bij zijn status kan (Dus daar een foto'tje), het wordt gelijk zo vol (tuurlijk dat is psychichs maar toch)

Nou wel mooi dat jullie dingen proberen te verbeteren en mooier proberen te maken.... maar kben hier niet helemaal blij mee

MiTcHeLL

ik wel en ben volges mij niet de enigste ik heb een heel goed id : maak een poll
May The Source Be With You
Bastiaan

quote:
Op 7 november 2002 17:45:01 schreef Corné:
[...]
Nou wel mooi dat jullie dingen proberen te verbeteren en mooier proberen te maken.... maar kben hier niet helemaal blij mee

Daarom hebben we de eindkeuze bij de gebruiker gelaten. Je kunt het weergeven van de iconen aanlaten of uitzetten.
Roel

quote:
Op 7 november 2002 11:59:00 schreef Marcel:

.............................
Plaatje van Roel laad niet eens in omdat geocities het niet toelaat om bestanden extern te linken.

............
Marcel

heb ff plaatje op andere server gezet, doet hij het nu wel?
Hieper de piep!
Bastiaan

quote:
Op 7 november 2002 10:15:45 schreef sytse:

Misschien een beetje bijdehand van mij, maar wrom neem je dan zelf ook een icoon?
Rob Keij

Dat ziet er leuk uit,
Ik zal even een geschikt plaatje zoeken
[Bericht gewijzigd door Rob Keij op 7 november 2002 19:22:32]
Jeroen
Moderator

quote:
Op 7 november 2002 19:05:34 schreef Roel:
heb ff plaatje op andere server gezet, doet hij het nu wel?

Je zoekt ze wel uit he . Brinkster laat ook geen extern linken toe.
Plaatje is trouwens ook te groot.
www.getfirefox.com
Bastiaan

quote:
Op 7 november 2002 19:50:37 schreef Jeroen:
[...]
Je zoekt ze wel uit he . Brinkster laat ook geen extern linken toe.

Dit is eigenlijk best wel sneu voor hem
Freddy

Ik ben hier dus niet blij mee. Het forum heeft nu meer weg van een kersboom. Jullie hadden zo'n mooi rustig en overzichtelijk forum, en dan nu dit.
Dus ik direct een poging ondernomen om die rommel uit te zetten. mislukt. Nog een poging dan maar. Weer mislukt.
Hompage: www.meettechniek.info . Met techniek bezig zijn en ontwikkelingswerk doen. Wordt vrijwilliger. Kijk op http://www.wot.utwente.nl/intro.html
Zoeken in topic 1 | 2 | 3 | Volgende >>