| Naam |
Bericht |
miter
|
Hallo, ik ben al heel lang niet meer op deze site geweest. Ik weet niet of Bastiaan hier nog werkt, maar hij heeft de AVR tutorial geschreven, maar na jaren had hij de "het schrijven van de software" gedeelte nog niet af! Nu zie ik helemaal niet meer een software gedeelte in de tutorial staan. Van de PIC tutorial vond ik het erg fijn dat er een gedeelte stond over de instructies en commando's die de pic gebruikt en de beschrijving/het gebruik ervan. Waarom was de software gedeelte van de avr tutorial nog niet af en is ie nu helemaal uit de lucht verdwenen? (Bastiaan heeft me weleens gezegd dat hij het heel erg druk had, maaar na een paar jaar verwacht ik toch wel dat het er inmiddels staat??)
Ik heb blijkbaar een heel hoop gemist op de site! (ik heb een hele tijd zonder internet gezeten!)
|
Jeroen Boere
Moderator
|
Fijn dat je weer terug bent gekomen.
wat betreft dat artikel:
Bastiaan is gestopt met actief bezig zijn qua onderhoud van CO. Daarbij is hij ook niet verder gegaan aan dat artikel. (helaas)
Aangezien het gehele team toch wel wat krap in de tijd zit zal er niet snel verandering in komen...
maar we doen ons best natuurlijk!
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|
Thomas
|
Hij zei toch dat het al voor 75% af was? Misschien kan iemand anders het nog afwerken.
Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.
|
Jeroen Boere
Moderator
|
quote:
als iemand dit wilt doen graag!
er zijn genoeg mensen die voldoende kennis van AVR hebben om dit artikel af te maken...
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|
ocmer
|
Het past hier misschien niet echt maar ik wil het toch ff kwijt.
Ik wil al een tijdje beginnen met PIC's maar bij de PIC tutuorial klopt al heel veel niet meer met datasheets en zo, dus ik zou ook graag willen dat dat vernieuwt word.
Maar als het niet kan kan het niet, maar het blijft jammer.
|
Jeroen Boere
Moderator
|
je bedoelt:
ik gebruik een PIC 16F628
maar de tutorial is geschreven voor de PIC 16F84...
als je een beetje het forum afzoekt kun je een stukje code vinden (3 regels) die een 16f628 laat functioneren als een 16f84...
verder zijn ze pin compatible
|
Henry S.
Moderator
|
Vooral voor een beginner is het handig dat dergelijke dingen er bij staan. Scheelt bergen frustratie.
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
|
Rd12tf
Golden Member
|
Ja leuk, je maakt een document for ever, vergeet het. Een docje is zo (paar uur, weken ...) gemaakt. Het probleem is het *beheer* ervan... Dat kost een mensenleven.
Niet voor niets zijn er Versioning Systems in het leven geroepen.
MvgEat
|
ocmer
|
quote: Op 21 mei 2005 19:13:42 schreef Jeroen Boere:
je bedoelt:
ik gebruik een PIC 16F628
maar de tutorial is geschreven voor de PIC 16F84...
als je een beetje het forum afzoekt kun je een stukje code vinden (3 regels) die een 16f628 laat functioneren als een 16f84...
verder zijn ze pin compatible
Nee, ik bedoel dat er stukjes uitleg in die tutorial staan uit de datasheet maar die datasheet is heel erg veranderd. (van zowel de 16F84A als de 16F628)
|
RES
|
RES @ http://www.atxmega.com - AVR microcontrollers
|
miter
|
--- [Bericht gewijzigd door miter op 29 mei 2005 18:44:29]
|