| Naam |
Bericht |
Atlantis
|
Ik moet regelmatig inloggen terwijl ik mezelf niet uitgelogd heb? Vandaag alweer 2 keer.. Als ik hier, op CO, niet welkom ben zeg het dan maar gewoon? Dit is niet de eerste keer btw. maar ik baal hier wel van. Iemand anders die dezelfde ervaring heeft?
ciao 4 now.....
|
bramton
|
Ik denk dat het inloggen aan je IP-adres is gekoppeld. Dus als je internet provider deze automatisch om de zo veel tijd veranderd moet je elke keer opnieuw inloggen.
Tea ?
|
KT88
Moderator
|
quote:
Is daar reden voor dan?
Wij hebben daar geen invloed op, en voorzover ik kan zien ben je ook niet geband.
De oorzaak moet dus bij jou of je ISP liggen.
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
|
Ives
|
Als je firefox gebruikt, of zelfs bij IE, zet deze site dan bij cookies accepteren, bij mij werkte het!
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
|
Atlantis
|
quote:
Misschien is dat wel de oplossing voor dit CO geklooi? Desalniettemin snap ik niet waarom ik hier bijna dagelijks moet inloggen terwijl ik dat maar 1 keer hoef te doen op 'legio' andere forums. Neem me niet kwalijk als ik niet meer zo frequent deelneem aan de diverse discussies op CO..
ciao 4 now.....
|
Miezjel
|
Hehehe volgens mij heb jij je dag niet echt Atlantis  ik kan me de dag niet eens meer herinneren wanneer ik me voor het laatst heb in moeten loggen!!
Soms moet ik nog nadenken wat me wachtwoord ookalweer was.. het ligt dus echt aan jou/jouw isp e.d.
Si vis pacem para bellum.
|
Lucky luke
|
schakel dat vinkje bij koppel sesie aan ip uit, accepter cookies, en gooi ze niet weg! als je je cookies weggooit moet je opnieuw inloggen
* Lucky luke gooit 1x per zoveel tijd alles leeg, dus ook cookies weg, en moet dan ook wel ff zoeken naar zn password
mijn homepage.
|
Jeroen Boere
Moderator
|
quote: Op 3 juni 2005 19:32:15 schreef Atlantis:
Ik moet regelmatig inloggen terwijl ik mezelf niet uitgelogd heb? Vandaag alweer 2 keer.. Als ik hier, op CO, niet welkom ben zeg het dan maar gewoon? Dit is niet de eerste keer btw. maar ik baal hier wel van. Iemand anders die dezelfde ervaring heeft?
welkom ben je altijd.
wat nou het vreemde is: bij legio andere mensen gaat het prima, maar bij jou niet. dus ik acht de kans dat het aan CO ligt vrij klein.
is je windows wel helemaal OK? ik heb ook een soortgelijk geval gehad met een ander forum. windows deed iets raar met zijn cookies, dus dacht IE dat ik steeds uitgelogged was. een clean instal van windows was de oplossing. misschien wel wat te extreem meteen, maar wel effectief. (ik raad mensen aan toch eens in de 3 maanden windows te verversen....)
maar dit is wel een erg vervelend probleem.
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|
T.
|
Je draait toevallig geen BitDefender als antivirus?
Bij deze antivirus staat er een opties om cookies automatisch te verwijderen na IE of Firefox af te sluiten.
Dat meen ik me toch te herinneren van toen ik BitDefender gebruikte.
Misschien staat die optie aangevinkt?
|
Sine
Moderator
|
quote: Op 3 juni 2005 21:59:45 schreef Jeroen Boere:
[...]
welkom ben je altijd.
wat nou het vreemde is: bij legio andere mensen gaat het prima, maar bij jou niet. dus ik acht de kans dat het aan CO ligt vrij klein.
is je windows wel helemaal OK? ik heb ook een soortgelijk geval gehad met een ander forum. windows deed iets raar met zijn cookies, dus dacht IE dat ik steeds uitgelogged was. een clean instal van windows was de oplossing. misschien wel wat te extreem meteen, maar wel effectief. (ik raad mensen aan toch eens in de 3 maanden windows te verversen....)
maar dit is wel een erg vervelend probleem.
Jup ik heb het zelfde probleem gehad, ook enkel met dit forum op een pruts-pc van me. Alle sites werkten prima alleen CO vertikte het om in te loggen EN om bij te blijven. Als ik op 'laatste discussies' klikte kreeg ik de lijst van een paar dagen ervoor te zien.
Vreemd probleem, ik heb nu mozilla op het ding staan en daarmee werkt het wel goed, ie vertikt het nog steeds ( en dat enkel bij CO, tnet en andere fora geen probleem )
No offense SOP packages, but gentlemen prefer chips with longer legs.
|
elmowww
|
Heb er wel een last van. Heb een vast ip, koekjes aan en bij andere fora nergens last van.
Misschien gebruikt CO een content van zijn koekjes die nogal spammerig lijkt?
Op mijn school kan ik helemaal niet inloggen
e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - Elektronica ontwikkeling
|
Lucky luke
|
als je de laatsdte discusies van dagen terug krijgt werk je off-line, als je weer bent uitgelogd ben je het cookie kwijt, of is je ip veranderd. mijn ip veranderd steeds, dus heb ik het vinkje koppel sessie aan ip aderes uit staan.
als het komt door je antivirus (bitfender) stap daar dan van af, of stel m anders in. een goed gratis antivirusprogramma met amper systeembelasting is H+BEDV AntiVir. te dowloaden op www.free-av.com . ikzelf ben er tevreden over.
iig good luck, ik heb dat nog nooit gehad, behalve als ikzelf mn cookies had weggelazert
mijn homepage.
|
Ben_
|
quote:
Heb er wel een last van. Heb een vast ip, koekjes aan en bij andere fora nergens last van.
Eerlijkgezegd heb ik dezelfde ervaring, maar het gebeurd niet zo vaak.. misschien 1x in een week of 2 - maar wel zonder verder duidelijke reden. Ook een statisch IP hier, standaard settings voor cookies etc.
http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design
|