Shock Media

Navigatie

golden member? wat??

Forum > Lieve moderators > golden member? wat?? << Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende >>
Naam Bericht
Stijn S

hoeveel om de volgende te krijgen:

<font style='text-decoration: blink; cursor: move; background-color : Aqua;'><marquee>Webmaster</marquee></font>
?
Tedde
AKA ripkip

Special Member
Special member
Golden member

Niet erg structureel wat betreft het hoofdletter gebruik hè
Zal ook eens wat overmaken volgende maand, dan is de loon er weer
HF blijft kriebelen !!
Jan klaasen

quote:
Op 5 juni 2005 19:11:56 schreef KT88:
[...]
Merkwaardige manier om de dingen te bekijken.

Je helpt er in eerste instantie CO mee.
Dat je dan een vermelding krijgt is leuk, maar meer ook niet.

ik bedoel meer is het eenmalig of per jaar, oid. door dat je dit invoerd kun je bijvoorbeeld iedereen die een special member oid heeft een keer per jaar een verzoek tot donatie sturen
Bachelor of Social Work
Tim Blanckaert

kan er hier op deze site ergens dan, en niet in een topic, een deel komen hoe je kan zien hoe je zelf geld kan overmaken, om deze site bestaande te houden

zelf kan ik momenteel niets geven, heb er de beschikking nog niet over :@
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
Rd12tf
Golden Member

quote:
Op 5 juni 2005 19:23:08 schreef Blanckaert Tim:
kan er hier op deze site ergens dan, en niet in een topic, een deel komen hoe je kan zien hoe je zelf geld kan overmaken, om deze site bestaande te houden

zelf kan ik momenteel niets geven, heb er de beschikking nog niet over :@

http://www.circuitsonline.net/forum/view/22117

Zie hier.
(Is een sticky topic dus geen verdwijnende topic)

MvgEat
KT88
Moderator

quote:
Op 5 juni 2005 19:16:54 schreef Jan klaasen:
ik bedoel meer is het eenmalig of per jaar, oid. door dat je dit invoerd kun je bijvoorbeeld iedereen die een special member oid heeft een keer per jaar een verzoek tot donatie sturen

http://www.circuitsonline.net/forum/view/22117 zegt:
quote:
Degene die een (kleine)bijdrage stort krijgt voor één jaar een vermelding als "...... member" onder zijn Nick.
Afhankelijk van de hoogte van de bijdrage wordt dit "Special member" of "Golden member"
De grens ligt bij €10,-
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
Ives

Dan kan je boven de golden member nog Titanium member of Silicium member en Diamant member... Het word hier trouwens wel wat offtopic (wie het zegt). Ik zal er ook eens over nadenken om geld te storten... Is een paypal adres ook geen idee, kost wel € 1 om te laten overschrijven dacht ik...
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Rd12tf
Golden Member

quote:
Op 5 juni 2005 20:31:49 schreef Ives:
Dan kan je boven de golden member nog Titanium member of Silicium member en Diamant member... Het word hier trouwens wel wat offtopic (wie het zegt). Ik zal er ook eens over nadenken om geld te storten... Is een paypal adres ook geen idee, kost wel € 1 om te laten overschrijven dacht ik...

Vacuum member lijkt mij waanzinnig!

MvgEat
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 5 juni 2005 20:31:49 schreef Ives:

mwa, we zitten alleen met members binnen nederland/belgie. hugo handeld dat af, dus is het voor ons het makkelijkste.
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
Tinus-online

misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wat is een special member dan ?
new site >>> www.tinus-online.nl
Ives

Iemand die onder de 5 euro donneert.
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
klein is fijn
Moderator

quote:
Op 5 juni 2005 20:41:02 schreef Tinus-online:
misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wat is een special member dan ?

Ik denk inderdaad dat je er overheen hebt gelezen... Special/Golden menber wordt je doormiddel van een donatie.
kif is in weer terug uit Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
Hugo Welther
Moderator

quote:
Op 5 juni 2005 20:34:18 schreef Jeroen Boere:
[...]

mwa, we zitten alleen met members binnen nederland/belgie. hugo handeld dat af, dus is het voor ons het makkelijkste.

Ook nog wat Duitse members.

@Tinus-online:
Lees dit topic http://www.circuitsonline.net/forum/view/22117
Whatever your destination. The road ahead is paved with miles of the unknown.
Rickzz

Maar krijgen jullie er ook geld voor als ik iedere dag
op de banner van elektuur *klik*?
Ik weet nog niet of ik geld ga storten, want ik
weet niet goed hoe dat met internetbankieren moet.
Ives

quote:
Op 5 juni 2005 20:53:09 schreef Hugo Welther:
[...]

@Tinus-online:

Je zult dat toch eens moeten editen, na de banner van elektuur zijn we toch WEL een gesponsorde site???
fzwart

quote:
Op 5 juni 2005 20:34:04 schreef Rd12tf:
[...]

Vacuum member lijkt mij waanzinnig!

MvgEat

Doneer ter waarde van 10 x 300B triodes en wie weet
Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is 't waar
Tinus-online

quote:
Op 5 juni 2005 20:53:09 schreef Hugo Welther:
[...]

@Tinus-online:

aha, nu is het duidelijk, thanks.
new site >>> www.tinus-online.nl
Sweet Winter Smile
Golden Member

Wat een storm (in een glas water) voor een titel of status bij de nickname... lol ...

Zoiets moet je niet afdwingen op één of andere wijze, maar gewoon spontaan verdienen, hetzij omdat je bijvoorbeeld een donatie overmaakt, of het forum op specifieke wijze support.

Als je het afdwingt is het zo'n gemaakt geheel, en als je het spontaan toegeschoven krijgt is het een mooie pluim die de persoon in kwestie siert.

Overigens hierbij een complimentje aan een ieder, met of zonder titel, die Circuits Online draaiende houden, zowel voor als achter de schermen!
Het is hier een geweldig forum om te zijn, en je informatie kennis uit te breiden of anderen van dienst te zijn.

SWSje

P.S. voor de lezer die uberhaupt mag gaan denken dat ik probeer op deze wijze een titel in de wacht te slepen, door mooie woordspeling, helaas, maar dan heeft u het niet bij het juiste eind!
Wat denkt u van de klank van wit licht?
fzwart

quote:
Op 6 juni 2005 00:03:55 schreef Sweet Winter Smile:
Overigens hierbij een complimentje aan een ieder, met of zonder titel, die Circuits Online draaiende houden, zowel voor als achter de schermen!
Het is hier een geweldig forum om te zijn, en je informatie kennis uit te breiden of anderen van dienst te zijn.

Ik sluit me hier bij aan! Er zijn hier een hele kluit mensen die zeer vaak de anderen op weg weten te helpen en daarmee de boel levendig en draaiende houden. Ikzelf reageer niet al te vaak (voornamelijk vanwege verouderde jaren 80 kennis en regelmatig off-topic ) maar lees wel elke dag mee. Ik vond het voor mezelf dan ook redelijk om in ieder geval een kleine finacieële bijdrage te leveren en dat is een afweging die ieder voor zich moet maken. En ik wist niet eens dat er een "eretitel" aan verbonden zou worden!

Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is 't waar
Sweet Winter Smile
Golden Member

Kijk, dat bedoel ik, bescheidenheid siert de mens

SWSje
Wat denkt u van de klank van wit licht?
Joeri de Man

quote:
Op 6 juni 2005 00:34:09 schreef fzwart:
[...]

Ik sluit me hier bij aan! Er zijn hier een hele kluit mensen die zeer vaak de anderen op weg weten te helpen en daarmee de boel levendig en draaiende houden. Ikzelf reageer niet al te vaak (voornamelijk vanwege verouderde jaren 80 kennis en regelmatig off-topic ) maar lees wel elke dag mee. Ik vond het voor mezelf dan ook redelijk om in ieder geval een kleine finacieële bijdrage te leveren en dat is een afweging die ieder voor zich moet maken. En ik wist niet eens dat er een "eretitel" aan verbonden zou worden!

Die eretitel was er eerst ook nog niet.
LED there be light -- Wie maakt er een printje voor mij?kleuren touchscreen te koop. ACX501AKM-7
Evilest Aedolon

quote:
Op 6 juni 2005 00:03:55 schreef Sweet Winter Smile:
Wat een storm (in een glas water)

Uitspraken van de belgische premier pikken is not done.
Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Xenobinol

quote:
Op 6 juni 2005 11:46:23 schreef Evilest Aedolon:
Uitspraken van de belgische premier pikken is not done.

En daarnaast ben je naast hobby-loos nu ook statusloos
Welcome to the family
Engineering seems to boil down to: Cheap. Fast. Good. Choose two.
Evilest Aedolon

Ik zou eerder betalen om dat ding er niet te hebben.

(Ja en straks staat er "Schurftman" oid onder zeker?)
[Bericht gewijzigd door Evilest Aedolon op 6 juni 2005 12:28:02]
Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Lucky luke

ik weet weer helemaal hoe dat zit met die members!

ik weet niet of ik wat kan overmaken, maar ik klik elke dag (bijna elke dag dan ) op die banner. als jullie daar geld voor krijgen...

soms klik ik ook meer keer per dag, maar het is 1 klik per 24 uur per ip zei iemand, dus dan is dat weer op een andere PC (dus ander ip)

nee, dat heet geen fraude, want niemand heeft het me gevraagd

ik vraag ook aan niemand om hetzelfde te doen

volgens mij is er verder ook niemand zo gek

niemand is hier gek natuurlijk
(Ahum, iedereen hier is electrogek... slechts 1 noemt zich zo)
mijn homepage.
Zoeken in topic << Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende >>