Shock Media

Navigatie

Aanbieden mogelijkheid tot pcb ontwerp / etsen.

Forum > Lieve moderators > Aanbieden mogelijkheid tot pcb ontwerp / etsen.
Naam Bericht
Xander2K

Heren moderators / admins,

Ik zie geregeld de vraag van members waar ze pcb's kunnen laten etsen. Nu ben ik in de gelegenheid om mooie printjes te etsen. Is het mogelijk dat ik een advertentie plaats zodat members de gelegenheid krijgen om hun schakelingen netjes op te bouwen?

Alvast bedankt.

Xander
KT88
Moderator

Jazeker, dat kan in de vraag- en aanbod sectie.
Als je de ad periodiek ververst, dan kunnen we bij dit soort vragen daarnaar verwijzen.

Bedankt voor het aanbod!
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
beertje_01

ik weet niet wa de mods er van vinden er was hier dacht ik wel ergens een plaats voor advertenties

hoeveel is de prijs trouwens. kzou een heel deel printen moeten hebben voor een vocoder. tot hiertoe nog niet toe gekomen en laten etsen is dan dikwijls zo duur.......
daarmee zeg u prijs is
My Tube is bigger then yours
Xander2K

quote:
Op 11 juni 2005 19:32:22 schreef KT88:
Jazeker, dat kan in de vraag- en aanbod sectie.
Als je de ad periodiek ververst, dan kunnen we bij dit soort vragen daarnaar verwijzen.

Bedankt voor het aanbod!

Okey mooi! Ik zal zo direct een advertentie in het vraag en aanbod gedeelte plaatsen.

quote:
Op 11 juni 2005 19:33:23 schreef beertje_01:
hoeveel is de prijs trouwens. kzou een heel deel printen moeten hebben voor een vocoder. tot hiertoe nog niet toe gekomen en laten etsen is dan dikwijls zo duur.......
daarmee zeg u prijs is

De prijs hangt af van de complexiteit van de print. Daarbij scheelt het ook of de print nog ontworpen moet worden of dat de copper layer in bijvoorbeeld pdf file wordt aangeboden. Voor meer informatie zou je even contact met me op moeten nemen. Mn prive mail adres staat in mn profiel.

Het "from scratch" ontwerpen van schakelingen doe ik (nog) niet. Daar heb ik helaas te weinig tijd voor.

Het gaat om enkel of dubbelzijdige geetste printen met een beschermings laklaag. Dus zonder silkscreen en dergelijke. Alle mount holes zijn uiteraard op de juiste maat geboord.
[Bericht gewijzigd door Xander2K op 11 juni 2005 19:51:25]
the-x

seg en eeuh
hoe zit het met de verzendingskosten???
want ik woon in belgië ( vertelde ik je al in men mail )
en jah,
het lijkt me niet echt goedkoop, het printje dat ik zou willen, past wel in een gewone envelop, maar jah...
dus
hoe zit het met de verzendingskosten?
No signature.
Xander2K

the-x

Dit geldt voor buitenlandse zendingen binnen europa

code:
TPG Post tarieven

0-20 gr. 0,65e     

20-50 gr. 1,30e    

50-100 gr. 1,95e   

100-250 gr. 2,60e  

250-500 gr. 4,90e  

500-1 kg. 8,10e  

1-2 kg. 10,75e 

Valt dus best mee.
[Bericht gewijzigd door Xander2K op 12 juni 2005 00:40:27]
the-x

op hoeveel zal het dan komen om http://expand.xs4all.nl/uploadarchief/download.do?file=CO%20...oeding.PDF te etsen?
de verzendingskosten NIET bijgerekend,

ik zeg wel, je zal de gaatjes wel nog in het juiste formaat moeten boren, maar als je daar een beetje naar onder scrold, zie je wat er op moet komen.
het is die LM 317 voeding!
[Bericht gewijzigd door the-x op 12 juni 2005 09:50:33]
No signature.
free_electron

geometry specs ?
wat is kleinste spoor / kruipweg
Professioneel ElectronenTemmer - 8 April 08 : 7.355.303
surge_me

jah idd 6 mill 10 mill wat is de afstand die minimaal tussen de baantjes zit en kun je ook doormetaliseren?
Zoeken in topic