Prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!
Het Circuits Online Team wenst je een prettige kerst en een gelukkig 2009!
Shock Media

Navigatie

verdwijnen van zuur getypte toevoeging op forum

Forum > Lieve moderators > verdwijnen van zuur getypte toevoeging op forum
Naam Bericht
Fantomaz
Golden Member

Hoi Modz
Ik constateer de laatste tijd dat mijn reacties op forumtopics niet terug komen in diezelfde topics.

Eerst zocht ik de schuld bij mijzelf, maar ik merk toch een enkele keer dat ik wel op Posten heb gedrukt terwijl mijn toevoeging er later niet meer bijstaat.

Is er iets wat ik fout doe?
Losse veters hoeven geen probleem te zijn, zolang je stappen maar groter zijn dan de lengte ervan. Pas als je korte stappen móet nemen, gebeuren er ongelukken.
Bertrix

ik heb dat ook al gehad
zweetvoetje

Dan zal je je iig moeten aanwennen om na het typen ff de tekst te selecteren en op [ctrl]+[c] te drukken. Dan kan je het iig nog eens proberen...
Free the whales!
Bertrix

mijn post kwam in een ander (oud) topic...
ikkedus

zweetvoetje heeft gelijk en als een post veel werk is even als klad maken in notepad, want soms werkt een posting niet en is je clipboard ook nog gewist door een of andere vage reden.
Fantomaz
Golden Member

De raad van Zweedvoetje is me bekend.
Ik deed het nog een gradatie erger.
Ik copy/paste de text in een notepad of in een leeg emailtje.
Dat doe ik nu dus weer want ik kom er achter dat het soms lijkt alsof hij geplaatst is en wanneer je een dag later de topics bekijkt istie pleite.

Paranoia als ik ben denk ik dat men mijn toevoegingen verwijderd omdat ik het ben

Anyway, wat wel weer vreemd is, is dat ik vandaag constateerde dat een toevoeging van mij, die ik als verloren beschouwde, toch toegevoegd blijkt.

Mogelijke Oorzaak?:
Wanneer ik de topic open via de URL in mijn mailbox (Emailnotificatie) denk ik dat hij mogelijk de voorgaande situatie weergeeft. Dus zonder de nieuwe toevoegingen.
Losse veters hoeven geen probleem te zijn, zolang je stappen maar groter zijn dan de lengte ervan. Pas als je korte stappen móet nemen, gebeuren er ongelukken.
Willie Worteltje

Misschien de cache van je PC? Even op F5(vernieuwen) drukken.
Er zijn 10 soorten mensen. Mensen die binair begrijpen en mensen die het niet begrijpen... http://home.versatel.nl/edithenwilliam/william.htm
Aart

Misschien iets met de mailnotificatie, gebruik hem nooit en heb nooit problemen.

Wordt wel een enkele keer onverwacht uitgelogd, maar dat is geen probleem.

Dit alles onder Safari / os x 10.3 en ff / w2k
AartSite
Jonathan
IDLE Moderator

Ik heb er last van alleen als ik mijn bericht wil re-editten.

Hij houd ergens in zijn cache de vorige edit vast.

dan verdwijnt er wel eens info of krijg je rare posts....
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
KT88
Moderator

quote:
Op 22 juni 2005 13:54:07 schreef Fantomaz:
Paranoia als ik ben denk ik dat men mijn toevoegingen verwijderd omdat ik het ben

Dat doen we nooit zonder mededeling, het is dus niet zo dat we lukraak posts verwijderen of wijzigen.
Daar zit *altijd* een melding bij.
quote:

Anyway, wat wel weer vreemd is, is dat ik vandaag constateerde dat een toevoeging van mij, die ik als verloren beschouwde, toch toegevoegd blijkt.

Mogelijke Oorzaak?:
Wanneer ik de topic open via de URL in mijn mailbox (Emailnotificatie) denk ik dat hij mogelijk de voorgaande situatie weergeeft. Dus zonder de nieuwe toevoegingen.

Mogelijk. Ik heb die problemen nooit, maar ik log dan ook altijd netjes uit als ik klaar ben en weer in als ik begin.
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
Fantomaz
Golden Member

quote:

Op 22 juni 2005 13:54:07 schreef Fantomaz:

Gekscherend hoor.
Ik zie COL daar absoluut niet voor aan.

En wat de rest betreft..
Ik moet mezelf aanleren even te copy pasten...
Doe ik dat niet ben ik zelf dom geweest en hoor ik gestraft te worden...
KT88
Moderator

quote:
Op 23 juni 2005 20:37:58 schreef Fantomaz:
Gekscherend hoor.
Ik zie COL daar absoluut niet voor aan.

Dat had ik wel begrepen, maar voor alle duidelijkheid heb ik het toch nog maar even gemeld.
quote:

En wat de rest betreft..
Ik moet mezelf aanleren even te copy pasten...
Doe ik dat niet ben ik zelf dom geweest en hoor ik gestraft te worden...

Lijfstraffen doen we niet aan, maar ik wil met alle plezier Evilest Aedolon even hier roepen hoor
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
Zoeken in topic