Prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!
Het Circuits Online Team wenst je een prettige kerst en een gelukkig 2009!
Shock Media

Navigatie

proefperiode beginnersforum.

Forum > Lieve moderators > proefperiode beginnersforum. << Vorige | 1 | 2 | 3 | 4
Naam Bericht
Rd12tf
Golden Member

quote:
Op 24 juli 2005 21:59:56 schreef KT88:
[...]
Moderators zijn geen boemannen, ook geen opvoeders.
In ieder geval zal ik niet gauw iemand gaan zeggen wat hij/zij wel of niet mag zeggen op CO.
Zoals RD12TF zegt, gewoon je ding doen hier, je weet zelf meestal wel wat geoorloofd is en wat niet.

En Species is al gauw tevreden met schriftelijke excuses, gepubliceerd in 3 landelijke kranten en de Elektuur, en een mooie fruitmand

Je vergeet de uitgelezen Belgische Bieren ...

MvgEat
klein is fijn
Moderator

quote:
Op 24 juli 2005 21:00:59 schreef elmowww:
Wat denken jullie van een checklistje met vinkjes die je moet aanvinken alvorens het topic te kunnen openen?

Zoals:

• Duidelijke topictitel?
  • Gezocht op forum en google?
  • Duidelijke openingspost?
  • Alle gegevens?

En ja, je kkan alles gewoon aanklikken, maar dit is meer als dwingend geheugensteuntje bedoeld...

Misschien handig om de beginners even te wijzen op de andere mogelijkheden, maar denk eens aan de "ervaren" gebruikers hier, er worden niet alleen topics geopend door newbies!

quote:
Op 24 juli 2005 21:43:33 schreef Mr Soldeer:
we horen niets meer van Rammboy...

een mooi voorbeeld van beginners eigenwijsheid vind je hier... - niet dat ik die persoon in kwestie niet mag ofzo, maat hij is wel erg koppig...

http://www.circuitsonline.nl/forum/view/23654/1

Rammboy is er hopelijk achter dat het niet zo simpel ligt als hij denkt.

Beginnerskoppigheid? Zoek eens naar de topics van spark...
kif is in weer terug uit Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
Sparks
Golden Member

spark zonder s hoop ik ?
Alhoewel ik ook een ster in onozeligheid ben

[Bericht gewijzigd door Sparks op 24 juli 2005 22:08:58]
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Jonathan
IDLE Moderator

quote:
Op 24 juli 2005 21:59:56 schreef KT88:
Species is al gauw tevreden met schriftelijke excuses, gepubliceerd in 3 landelijke kranten en de Elektuur, en een mooie fruitmand

fruitmand??
quote:
Op 24 juli 2005 22:03:59 schreef Rd12tf:
Je vergeet de uitgelezen Belgische Bieren ...

jij snapt het volledig

@ Lucky Luke : is niet persoonlijk he
ik ben mod voor iets, dus ik kan wel reageren als ik vind als het nodig is en mods met modder vergelijken op de manier van "kijk ik durf iets fouts te typen en het toch laten staan" vond ik minder gepast. Is dit erg?? nee hoor maar ik wijs je er gewoon op

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
Lucky luke

offtopic
quote:
Op 24 juli 2005 22:27:20 schreef Sp3ci3S:
@ Lucky Luke : is niet persoonlijk he
ik ben mod voor iets, dus ik kan wel reageren als ik vind als het nodig is en mods met modder vergelijken op de manier van "kijk ik durf iets fouts te typen en het toch laten staan" vond ik minder gepast. Is dit erg?? nee hoor maar ik wijs je er gewoon op

quote:
Op 24 juli 2005 21:07:20 schreef fry:
[...]
Modder eters ofwel helden die het het modder slingeren van forummisbruikers trotseren om het forum in goede banen te leiden ? ik verzin maar iets positiefs...

ik bedoelde t zoals fry uitlegd. (en als uitspraakoefening)
maar ik wil t ook wel weghalen hoor. (ik ben ook geen boeman of opvoeder (bij de huidige opvoeders twijfel je weleens wat ze zijn, je leest hier zo vaak over mensen die van hun ouders niet mogen solderen, expirimentenen (met hv)of etsen...))

quote:

Lucky luke, ik ben trouwens timmerman en heb elektronica als hobby, dat kan ook nog...

ik sloot dat toch niet uit?

ik ga toch nog ff het een en ander wijzigen.

quote:
Op 24 juli 2005 22:05:28 schreef Sparks:
spark zonder s hoop ik ?
Alhoewel ik ook een ster in onozeligheid ben

af en toe doet iedereen raar. en dat is noodzakelijk, anders word het hier zo'n stijve boel. en stijve, stugge modder valt niet mee te gooien. altans, de wat slappere, lossere modder maakt meer vlekken .
quote:
Op 24 juli 2005 22:27:20 schreef Sp3ci3S:
[...]
fruitmand??
[je vergeet de uitgelezen belgische bieren]
jij snapt het volledig

leidse kaas ook goed?

ik vergeleek de mod's niet met modder. fry heeft gewoon gelijk. jullie zijn de helden die de moddergevechten(discussies) hier in goede banen leiden applaus!

/offtopic]
nu win ik de offtopic wisselbeker geheid

beginners die aan kunnen geven dat ze beginners zijn, vergemakkelijkt het herkennen van beginners wel. aleen als je dat laat doen door: "[beginner]" in de topictitle te laten zetten (met aanwijzingen daartoe in de faq) dan gebeurt dat neit omdat bijna niemand de faq leest, of omdat ze t vergeten.

doe je dit met een aanvinkvakje bij het starten van een topic dan zullen er ook zijn die dat vergeten, maar hoogstwaarchijnlijk ook die het wel aanvinken maar geen beginner zijn, in de hoop op snellere hulp (omdat beginners helpen makkelijker lijkt (niet is, want soms zijn ze vrij koppig (ik ook)
[Bericht gewijzigd door Lucky luke op 25 juli 2005 09:39:35]
mijn homepage.
Zoeken in topic << Vorige | 1 | 2 | 3 | 4