offtopic
quote:
Op 24 juli 2005 22:27:20 schreef Sp3ci3S:
@ Lucky Luke : is niet persoonlijk he

ik ben mod voor iets, dus ik kan wel reageren als ik vind als het nodig is en mods met modder vergelijken op de manier van "kijk ik durf iets fouts te typen en het toch laten staan" vond ik minder gepast. Is dit erg?? nee hoor maar ik wijs je er gewoon op
quote:
Op 24 juli 2005 21:07:20 schreef fry:
[...]
Modder eters ofwel helden die het het modder slingeren van forummisbruikers trotseren om het forum in goede banen te leiden ? ik verzin maar iets positiefs...
ik bedoelde t zoals fry uitlegd. (en als uitspraakoefening

)
maar ik wil t ook wel weghalen hoor. (ik ben ook geen boeman of opvoeder (bij de huidige opvoeders twijfel je weleens wat ze zijn, je leest hier zo vaak over mensen die van hun ouders niet mogen solderen, expirimentenen (met hv)of etsen...))
quote:
Lucky luke, ik ben trouwens timmerman en heb elektronica als hobby, dat kan ook nog...
ik sloot dat toch niet uit?
ik ga toch nog ff het een en ander wijzigen.
quote:
af en toe doet iedereen raar. en dat is noodzakelijk, anders word het hier zo'n stijve boel. en stijve, stugge modder valt niet mee te gooien. altans, de wat slappere, lossere modder maakt meer vlekken

.
quote:
leidse kaas ook goed?
ik vergeleek de mod's niet met modder. fry heeft gewoon gelijk. jullie zijn de helden die de moddergevechten(discussies) hier in goede banen leiden
applaus!
/offtopic]
nu win ik de offtopic wisselbeker geheid
beginners die aan kunnen geven dat ze beginners zijn, vergemakkelijkt het herkennen van beginners wel. aleen als je dat laat doen door: "[beginner]" in de topictitle te laten zetten (met aanwijzingen daartoe in de faq) dan gebeurt dat neit omdat bijna niemand de faq leest, of omdat ze t vergeten.
doe je dit met een aanvinkvakje bij het starten van een topic dan zullen er ook zijn die dat vergeten, maar hoogstwaarchijnlijk ook die het wel aanvinken maar geen beginner zijn, in de hoop op snellere hulp (omdat beginners helpen makkelijker lijkt (niet is, want soms zijn ze vrij koppig (
ik ook
)
[Bericht gewijzigd door Lucky luke op 25 juli 2005 09:39:35]