| Naam |
Bericht |
Jasperius
|
heej gasten,
topsite hoor, maar ik zie nergens hoe je je geplaatste berichten helemaal kunt verwijderen. Je kunt ze wel aanpassen enzo, maar meer ook niet. Ik had alleen maar een vraag (id=3729) en die heb ik nu beantwoordt gekregen, dus ik denk dat het topic wel dicht kan...of ben ik nou simpel?
|
Bastiaan
|
Verwijderen kan je niet, alleen moderators kunnen dat voor je doen. Dat kun je overigens op geen enkel forum.
Mocht je per ongeluk iets hebben gepost wat weg moet dan kun je het editten door er een punt alleen neer te zetten ofzo, of wat ander kleins. [Bericht gewijzigd door Bastiaan op 3 maart 2003 23:23:14]
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
Jasperius
|
aha! Nou daar zat ik dus al aan te denken, ergens is het ook wel handig voor mensen die dezelfde vraag hebben ofzo. Maar goed ik weet weer wat nieuws. Bedankt
|
Bastiaan
|
Elk topic blijft in principe altijd gewoon open. Alleen als het wordt misbruikt of te oud is geworden en er wordt toch nog op gereageerd of er is wat anders, dan pas sluiten wij het.
En mensen kunnen inderdaad via de search info vinden uit oude topics, altijd handig! [Bericht gewijzigd door Bastiaan op 3 maart 2003 23:26:43]
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|