| Naam |
Bericht |
lepnic
|
hallo
ik ben terug op circuitsonline net, ik heb mij moeten registreren met een andere naam en emailadres van mijn vader
mijn naam is verandert naar lepnic ipv nickl, ik kan mij niet meer inloggen met mijn email 'lepeirenick@msn.com',alhoewel dat dit eigenlijk mijn emailadres is. ik moet mijn vaders email gebruiken en in de gegevens mijn email steken. het resultaat, mijn vorige registratie met naam nickl, staat verloren op circuitsonline, terwijl ikzelf er niet meer in kan, en iedereen die een email wil sturen, denkt waarschijnlijk, die zit niet meer op circuitsonline. daar sta ik nu, ik kan mij niet meer inloggen met mijn emailadres en ook niet opnieuw registreren.
lepeire nick
|
Bastiaan
|
Ik snap echt niet wat je probleem is en waarom je nou zo nodig opnieuw hebt geregistreerd.
nickl bestaat nog gewoon en dus kun je ook gewoon daarop inloggen met emailadres 'lepeirenick@msn.com'.
Als het wachtwoord niet goed schijnt te zijn dan moet je gewoon een nieuwe aanvragen, maar ik heb je niks horen zeggen over een fout wachtwoord.
WAT lukt er dan niet?
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
lepnic
|
quote: Op 15 maart 2003 12:36:27 schreef Bastiaan:
Ik snap echt niet wat je probleem is en waarom je nou zo nodig opnieuw hebt geregistreerd.
nickl bestaat nog gewoon en dus kun je ook gewoon daarop inloggen met emailadres 'lepeirenick@msn.com'.
Als het wachtwoord niet goed schijnt te zijn dan moet je gewoon een nieuwe aanvragen, maar ik heb je niks horen zeggen over een fout wachtwoord.
WAT lukt er dan niet?
gewoon als ik inlog met email lepeirenick@msn.com en mijn naam is nickl, wordt er gezegd 'je emailadres staat niet geregistreerd', ik registreer met mijn emailadres en dezelfde naam en er wordt gezegd 'je email staat al geregistreerd'. ook kom ik dat tegen voor een nieuw paswoord aan te vragen.
|
Bastiaan
|
Heb je al eens een nieuw wachtwoord aangevraagd?
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
lepnic
|
|
Bastiaan
|
quote:
Dan zal ik eens uitzoeken wat er mis is want als het klopt wat je zegt dan is er iets goed mis.
|