Jan Klaasen: "zoveel aandacht verdient ie nu ook weer niet"
Ja hoor, dat verdient 'ie wel degelijk.
Hij loopt hier toch ook rond?
Brokencore: "logic, wat probeer je met deze actie te berijken?
Ik heb het even vluchtig doorgelezen, en het komt er op neer dat jij voor de mod's wilt beslissen dat EA een waarschuwing of zelfs een (tijdelijke) ban krijgt"
Nee, integendeel.
EA weet van bepaalde dingen veel af en kan anderen soms prima helpen.
Ik wil helemaal niet dat 'ie een ban krijgt.
Wat ik graag zou zien, is dat 'ie eens nadenkt over wat er over hem gezegd wordt (en niet alleen door mij) en dat 'ie daar wat mee doet.
Maar ik denk dat dat ijdele hoop is.
Bliksem: "Ik moet zeggen dat ik blij ben dat dit onderwerp eindelijk op tafel komt.Ik vond het ook bijzonder jammer dat het topic van pia laatst met de titel "slotje?" ofzo op slot ging."
EA: "Dan zou ik nog liever verkiezen om met logic in een groep te zitten, hij maakt het tenminste...'discussievol'."
Precies, dat was ook mijn bedoeling, dat bepaalde dingen gewoon eens uitgesproken werden.
Daarom was ik ook een beetje pissed toen het vorige topic op slot ging.
Sine: "Dan ga je weer openbaar bekvechten, bereik je niks mee, zeker bij EA niet, die vind zo'n discussie zelfs geweldig."
Ik ook!

Er is toch niks mis met een beetje bekvechten zo af en toe?
EA: "Het syndroom van Asperger"
Sorry EA, nooit van gehoord.
"En voor je denkt 'Alsof het je iets kan schelen.' Nee, daar heb je dan gelijk, het kan me inderdaad niks schelen."
Nee, dat dacht ik al.
Dat is nou juist het probleem, dat het je allemaal niks kan schelen.
Als er een nieuwkomer van het forum wordt gejaagd door jouw botte opmerkingen, dan kan je dat niks schelen?
Als CO daardoor mogelijk een slechte naam krijgt, dan kan je dat niks schelen?
Ik heb het me in alle ernst wel eens eerder afgevraagd: is er eigenlijk iets wat jou wel wat kan schelen?
Maar geeft niet, hoor, ga gewoon lekker zo door.
"ken jou ut sgeluh, man, ut zijn jouw spulluh toch niet"
Veel te veel mensen die er heden ten dage zo over denken, helaas.
"Dat is helemaal niet goed voor je bloeddruk, je tanden etc... "
Valt wel mee, hoor.
Ik denk dat alles opkroppen slechter voor je bloeddruk is.
Het heeft even gedonderd, de lucht is nu weer helder.