| Naam |
Bericht |
Bertrix
|
quote:
Dan leg je de gsm er beter nog eens in, tot de accu ploft, hou daarna je hand even in de vlam van een bunsen brander, kun je beweren dat door dat er niks van in de gebruiksaanwijzing stond je nu een brandwond hebt...
|
jossie
|
quote: Op 8 januari 2006 21:22:02 schreef Bertrix:
[...]
Dan leg je de gsm er beter nog eens in, tot de accu ploft, hou daarna je hand even in de vlam van een bunsen brander, kun je beweren dat door dat er niks van in de gebruiksaanwijzing stond je nu een brandwond hebt...
Dan ben je RIJK  .
Woei! *heeft etsbak* ~ Homemade keylogger ~
|
Bertrix
|
quote:
jep... (als ze zeggen dat dat niet onder normaal gebruik valt zeg je dat je vond dat je mobiel nogal koud voelde(waardoor je niet comfortabel kon bellen), en dat die nog nooit kapot gegaan is toen je hem wat opwarmde in een normale over) [Bericht gewijzigd door Bertrix op 8 januari 2006 21:32:06]
|
steventje137
|
quote:
of zeggen dat er nergens in de handleiding (van je mobiel) staat dat je hem niet in de magnetron mag legen
als de stop eruit knalt of er vliegt iets in de fik dan is het goed fout
|
KT88
Moderator
|
Jongens, schei nu eens uit met die Amerikaanse toestanden.
Gelukkig leven wij (nog) in een maatschappij waar gezond verstand nog gewaardeerd wordt.
Die claimcultuur brengt alleen maar meer advocaten met zich mee, daar zit niemand nu echt op te wachten.
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
|
Zoefje
|
quote:
Begint hier dan wel een beetje op Amerika te lijken nietwaar?
Edit: KT88 was ietsje eerder.
Druk- en typfouten voorbehouden.
|
jossie
|
Hmwa, lijkt me wel leuk om een paar ton te krijgen
Woei! *heeft etsbak* ~ Homemade keylogger ~
|
Henry S.
Moderator
|
quote:
Zal me niks verbazen als dat er wel in staat!
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
|
Fantomaz
Golden Member
|
quote: Op 8 januari 2006 21:38:22 schreef KT88:
Jongens, schei nu eens uit met die Amerikaanse toestanden.
Gelukkig leven wij (nog) in een maatschappij waar gezond verstand nog gewaardeerd wordt.
Die claimcultuur brengt alleen maar meer advocaten met zich mee, daar zit niemand nu echt op te wachten.
Sluit ik me bij aan.
Mijn vrouw (toen nog vriendin) is eens in een niet afgezet gat gesodemieterd dat was ontstaan door een lekkende waterleiding. "och een waterplasje..." Niet dus. Ik was toen op oefening en ik heb dus geen verhaal kunnen halen bij die gasten die er mee bezig waren.
Een Amerikaanse kennis van me flipte helemaal toen hij hoorde dat wij daar niks uit konden halen dan alleen eventueel beschadigde kleren. En die waren er niet...
"Here in the states we'd sue there asses off!!"
En toch heb ik een hekel aan die mentaliteit.
-ooit leuk satiries uitgebeeld in een SouthPark aflevering. "Sexuall harrasment Panda"-
Losse veters hoeven geen probleem te zijn, zolang je stappen maar groter zijn dan de lengte ervan. Pas als je korte stappen móet nemen, gebeuren er ongelukken.
|
quad
|
Mss is een pro deo advocaat iets?
lekker goedkoop
|