| Naam |
Bericht |
setsunakaede
|
......................eh???
broem, broem, broem....
|
Dennis
|
If I Tell You What This Means You Need To Buy Me A Beer...
Je vindt mijn mailadres in mijn profiel
Friendly reminder: Don't run with armed hampster - There are 10 kinds of people in the world, one who finds the binary joke funny and 9 who are tired of it - Mijn collectie nixies
|
Antoine
|
Zucht........ jonge, jonge zeg..... waar zijn we toch in de tijd gebleven, waar men NORMAAL nederlands sprak/typte/las.
www.insv.nl
|
mauritzzz
|
wat is ciao ? [Bericht gewijzigd door mauritzzz op 1 juli 2003 14:15:30]
Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.
|
Carel M.
|
Allemaal taal verloedering Antoine.
Doe maar op slot, veel zinvols komt er niet meer.
|
mauritzzz
|
quote:
ja doe maar op slot
|
Antoine
|
quote:
Ben het met je eens, een comibnatie van de BrEeZeR-CuLTuUr en chat taaltjes....
Zet maar op slot ja, het heeft schijnbaar toch niet veel zin
www.insv.nl
|
mauritzzz
|
quote:
Ja op slot met die hap!
|
Carel M.
|
Wat draag je dan voor zinvols bij door 5x "Nee" te schrijven Mauritzzz
|
Antoine
|
Carel,
Mauritzz is ook van die breezer en chattaal generatie gezien zijn geboortedatum, daar komt dat door. Probleem is dat elektronica een serieus vak is.... en dat vooral op een plaats als deze geen plek is voor idiote opmerkingen zoals er in dit topic al genoeg zijn geplaatst.
www.insv.nl
|
kingjotte
|
Sluit me helemaal aan bij de oprichter van dit topic, leesbare topics zijn toch echt makkelijker als topics die je eerst moet vertalen.
|
Jeroen Boere
Moderator
|
gezien wederom dezelfde mensen waarvan we eigenlijk al weten dat ze zich niet bepaald kunnen gedragen en het serieus antwoord geven op een bepaalde stelling sluit ik me bij Carel M. aan om het topic te sluiten. zonde van de dure MB'tjes die het in beslag neemt.
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|