Shock Media

Navigatie

30 sec. wachttijd

Forum > Lieve moderators > 30 sec. wachttijd << Vorige | 1 | 2
Naam Bericht
pia
Member

Toch heeft Ward wel gelijk.
T is niet netjes.
[Bericht gewijzigd door pia op 6 november 2006 13:12:52]
buzzer
Golden Member

eigenlijk is 30sec. nog best weinig. tis zo nog heel goed mogelijk een topic vol te spammen. zou wle handig zijn als je bijv. niet meer dan 3posts onder elkaar mag doen
verbeter me maar als ik het fout heb... || je mag me altijd toevoegen op msn;)
GJ_
Moderator

quote:
Op 3 november 2006 15:51:28 schreef Wardje:
Ik vraag me af, of al de moderators het met de uitlating van bovengenoemde eens zijn.

Wat ik redelijk ongepast vindt is dat je hier de moderators tegen elkaar uit probeerd te spelen.

Als je het dan zo graag weten wilt:
Ik had me op een openbaar forum misschien anders uitgedrukt, maar in besloten kring misschien wel hetzelfde. Ik ben het dus in ieder geval niet oneens met onze fries. Ik begrijp de strekking van zijn betoog in ieder geval wel en daar kan ik mij prima in vinden.

Overigens neem ik aan dat Henry S. er niet van uit ging met een debiel te maken te hebbben (= iemand met een IQ van 70-79)
www.xj3.nl
Sparks
Golden Member

Een fries heeft altijd gelijk!!!

mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Henry S.
Moderator

quote:
Op 6 november 2006 17:20:52 schreef GJ_:
[...]
Overigens neem ik aan dat Henry S. er niet van uit ging met een debiel te maken te hebbben (= iemand met een IQ van 70-79)

Nee natuurlijk niet, en dat snapt ook iedereen, zelfs Wardje.

Maar Wardje heeft al vaker laten blijken moderatie maar 'gezeur' te vinden, en volgens de 'Wet van Wardje' mag ik geen topics sluiten.
Dat, gezien zijn eerdere uitspraken, zal de hoofdreden wel geweest zijn om in dit topic te posten en dan vervolgens al zijn ergenissen te spuwen.
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
Zoeken in topic << Vorige | 1 | 2