| Naam |
Bericht |
qrp_man
|
Ik ben voor reparatie van het B-kanaal van mijn tektronix 2230 scoop op zoek naar een (defecte) Tektronix scoop in de 223* serie.
Ik kan een oproep in vraag & aanbod plaatsen, maar heb het idee dat hier weinig gelezen wordt. Kan/mag ik deze ook ergens anders plaatsen ?
Of loop ik hiermee het risico op de zwarte lijst te belanden. [Bericht gewijzigd door qrp_man op 12 december 2006 11:30:25]
|
Henry S.
Moderator
|
Dat is idd iets voor de V&A
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
|
KT88
Moderator
|
Ondertussen staat de vraag er toch maar.....
Radiomarkten aflopen, en Markplaats in de gaten houden.
Hier al gekeken?
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
|
qrp_man
|
quote:
Ik bedoel maar
Martkplaat is niks, ik houd zelfs ebay al (met tussenpozen) een jaar in de gaten. Echt veel anders dan werkende apparaten zie je niet voorbij komen. Het mag ook weer niet te veel in de papieren gaan lopen. Mocht er al eens een defect apparaat of zelfs ingangs/Y-versterker voorbij koment dan is het meestal uit de states. Een beetje meer in de buurt zou mooier zijn, maar goed, als het niet ander kan...
|
Henry S.
Moderator
|
Heb je weer mazzel zeg
|
byte
|
Gegroet allen,
Ben hier nieuw en heb dus eerst al eens een beetje rondgekeken om te kijken hoe de vork hier aan de steel zit. uiteindelijke ben ik hier terecht gekomen omdat:
1. hier nog recent wordt geraegeerd,
2. jullie hier op CO meer ervaring hebben dan ik.
3. ik niet weet op welke topic dit moet plaatsen, heb
gekeken op s&I maar daar vond ik niets.
Ik ben op zoek naar een cursus VHDL. Wij gebruiken in het school het boek:"VHDL, A starters guide" van Sudhakar Yalamanchili (second edition) en hebben dit op één semester gezien.
Dit is voor mij iets te snel en het is nog in het Engels ook. Daarom is mijn vraag waar ik dergelijke boeken in het Nederlands kan vinden.
van harte dank voor de hulp alvast.
Groetjes
byte
|
krisje8
|
@byte:
De bedoeling is dat je hiervoor een eigen topic opent...
"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !
|
Henry S.
Moderator
|
|
byte
|
Enne, hoe kan ik een nieuwe topic openen. Ik zie nergens een "button" ofzo staan.
Bedankt alvast
Gr
Byte
|
byte
|
uiteraard in S&I
|
GJ_
Moderator
|
Hier:
http://www.circuitsonline.net/forum/section/16
heeeeeeeeeeelemaal nar beneden scrollen,
"nieuwe discussie" klikken
enz.
www.xj3.nl
|
Aart
|
Voor de duidelijkheid: Voor gewone standaard vraag- en aanbodvragen is elders op het internet (in de V&A, maar MP zal volgens mij een groter publiek bereiken) ruimte genoeg, daarom hoeven en mogen ze princiepe niet op het forum.
Wat toegestaan is zijn metavragen als `Waar kan ik dit moeilijk verkrijgbare onderdeel of deze oude manual als hobbyist te pakken krijgen' en dergelijke, mits het gevraagde natuurlijk niet op iedere hoek van de straat te krijgen valt..
Wil je bij uitzondering toch iets ongebruikenlijks op het forum plaatsen dan is het uiteraard netjes om ons eerst even te mailen voor overleg.
AartSite
|
byte
|
vandaar ook dat eerst de mods wil raadplegen. Want het een forum wordt al vlug een zootje zonder structuur en 'scheidsrechters'.
Op het www vond ik niet direct info over het oderwerp, en ik wacht zelfs nog op een mail van Elektuur.
Ondertussen heb ik mijn probleem op het forum geplaatst onder de topic S&I.
Mercikes alvast voor de commentaar keep up the good work.
gr
Byte
|
Henry S.
Moderator
|
De volgende keer nog even een langere titel dan 'VHDL'.  En in meerdere topics vragen of iemand een goed Nederlands boek weet is ook niet zo netjes. [Bericht gewijzigd door Henry S. op 13 december 2006 20:18:15]
|
byte
|
Ok zal er rekening mee houden in de toekomst.
Gr
byte
|