Shock Media

Navigatie

ideetje voor "verbetering" van forum

Forum > Lieve moderators > ideetje voor "verbetering" van forum
Naam Bericht
brains

Beste moderators,

Ik had een ideetje voor een "verbetering" van het forum, betreft de reparatie van tv-video
misschien zou er een gedeelte op de site kunnen komen met een soort van "minicursussen" b.v. schema's en service manuals zoeken met daarbij een hoop links.
Ik merk vaak dat ik een vraag heb waarvan ik zeker weet dat hij allang beantwoord zal zijn maar met welke trefworden moet ik het vinden.
Ik lijkt me intressant om zo een aantal basisdingen en vragen die vaak voorkomen zo op te nemen.
Dan hoefen die vragen ook niet steeds weer opnieuw beantwoord worden.
Dit zo ook handig zijn voor newbies net als ik.
Aart

Prima idee.. Schrijf een goed artikel ?

Er was pas dit topic over een soortgelijk onderwerp.
AartSite
brains

Ik wil best eens gaan proberen maar zoals ik al zei ben ik nog in vergelijking met een hoop van julie een noob
Tim Blanckaert

er is reeds dit

mss kan je dat aanvullen of zo
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
Evarist

Ik wil nog wel eens een cursus tv herstellen schrijven. een uitbreiding dus van het sticky.

Maar niets voor niets. Ik heb iemand nodig die voor mij een programma schrijft in VB6. Handel met gesloten beurzen dus.
Evarist is verslaafd aan elektronica
krisje8

Misschien zou het dan bij artikelen toegevoegd kunnen worden?
"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !
JuuL
Special Member

quote:
Op 19 december 2006 14:57:38 schreef evarist:
Ik wil nog wel eens een cursus tv herstellen schrijven. een uitbreiding dus van het sticky.

Lijkt me leuk
Kijk uit voor neppe transistoren!
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 19 december 2006 14:57:38 schreef evarist:

Maar niets voor niets. Ik heb iemand nodig die voor mij een programma schrijft in VB6. Handel met gesloten beurzen dus.

wat moet die software doen? eisen etc ?
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
brains

ja, een cursus tv herstellen zou voor mij zeker welkom zijn maar dat kan ik niet schrijven helaas.
Een artikel schrijven lijkt me leuk om te doen, ik ga het eens proberen.
Ik zat b.v. zo snel te denken aan het zoeken van schema's en servicemanuals.
Zoeken in topic