| Naam |
Bericht |
Jonathan
IDLE Moderator
|
bedankt voor deze leuke site
ik zal het maar direct zeggen, maar waarschijnlijk zal ik veel domme vragen stellen ik ben sterkstroomingenieur en heb wel iets mee van electronica maar tis nie te vet he
dus ik verontschuldig me voor ik eraan begin
groetjes
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
|
·°*teslaman*°·
|
Dan zal ik je gerust stellen  . Domme vragen bestaan niet  . Welkom op CO  .
|
Jelle K
|
Er bestaan geen domme vragen wel domme antwoorden
Het begong met een weerstandje, nu ben ik eraan verslaafd
|
MiTcHeLL
|
quote:
Nou Bastiaan hebben ze toch nog iets van je geleerd !
May The Source Be With You
|
Bastiaan
|
Hey Sp3ci3S, fijn dat het is gelukt
quote:
Hehe, wat goed van je dat je dat nog weet.  Zijn er weinig denk ik die weten dat dat mijn tekst is
Je ziet het steeds vaker opduiken, wel leuk. Niet alleen omdat ik ermee ben begonnen maar ook omdat het gewoon waar is.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
Klunszee
|
ge moogt gerust zijn, noob of nie, ge zijt hier welkom, ik weet zelf ook zo goed als niks af van elektronica, eigenlijk basiselektriciteit, maar hier schelden ze u nie uit in tegenstelling tot veel forums (en daar zitten meestal nog van die mannekes die denken dat ze alles weten en er niks van terechtbrengen) maar als er staat hoeveel posten iemand gedaan heeft is dat het eerste waar naar gekeken word
mijn thuis is waar mijn playstation staat
|
Koert
|
quote: [message=58162,quote[/b][/message]:
Er bestaan geen domme vragen wel domme antwoorden
Jawel hoor, die bestaan zeker en vast.
pff.....
|
Armani
|
quote: Jawel hoor, die bestaan zeker en vast.
haha
Microcontroller Zone
|
Aedolon
|
Nu je het zegt welke is de plus op het stopcontact ?