| Naam |
Bericht |
Jonathan
IDLE Moderator
|
bedankt voor deze leuke site
ik zal het maar direct zeggen, maar waarschijnlijk zal ik veel domme vragen stellen ik ben sterkstroomingenieur en heb wel iets mee van electronica maar tis nie te vet he
dus ik verontschuldig me voor ik eraan begin
groetjes
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
|
·°*teslaman*°·
|
Dan zal ik je gerust stellen  . Domme vragen bestaan niet  . Welkom op CO  .
|
Jelle K
|
Er bestaan geen domme vragen wel domme antwoorden
Het begong met een weerstandje, nu ben ik eraan verslaafd
|
MiTcHeLL
|
quote:
Nou Bastiaan hebben ze toch nog iets van je geleerd !
May The Source Be With You
|
Bastiaan
|
Hey Sp3ci3S, fijn dat het is gelukt
quote:
Hehe, wat goed van je dat je dat nog weet.  Zijn er weinig denk ik die weten dat dat mijn tekst is
Je ziet het steeds vaker opduiken, wel leuk. Niet alleen omdat ik ermee ben begonnen maar ook omdat het gewoon waar is.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
Klunszee
|
ge moogt gerust zijn, noob of nie, ge zijt hier welkom, ik weet zelf ook zo goed als niks af van elektronica, eigenlijk basiselektriciteit, maar hier schelden ze u nie uit in tegenstelling tot veel forums (en daar zitten meestal nog van die mannekes die denken dat ze alles weten en er niks van terechtbrengen) maar als er staat hoeveel posten iemand gedaan heeft is dat het eerste waar naar gekeken word
mijn thuis is waar mijn playstation staat
|
Koert
|
quote: [message=58162,quote[/b][/message]:
Er bestaan geen domme vragen wel domme antwoorden
Jawel hoor, die bestaan zeker en vast.
pff.....
|
Armani
|
quote: Jawel hoor, die bestaan zeker en vast.
haha
Microcontroller Zone
|
Aedolon
|
Nu je het zegt welke is de plus op het stopcontact ?
Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT
|
Ledlover
|
een domme vraag: waarom heeft een computer een monitor nodig?
anders is hij nutteloos hahaha(behalve voor onderdelen)
----===### AM radio kan nét zo goed klinken als FM! Kwestie van bandbreedte! Echt waar! Vraag naar voorbeelden +++===---
|
Aedolon
|
nee hoor op m'n werk is er een omroepcomputer en die heeft geen monitor... en ook aftik computer en computer die de andere computers bestuurd (ook geen monitor !)
Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT
|
Miezjel
|
je hebt computers en je hebt computers je denkt hierbij gelijk aan het ding waar je nu achter zit te lezen maar een auto heeft ook een computer in zich en zou vele apparaten meer.
quote:
uhh en Aedolon volgens mij is hier al eens een topic over geweest [Bericht gewijzigd door Miezjel op 6 augustus 2003 20:09:45]
Si vis pacem para bellum.
|
Gerwin
|
dag (ikke is weer terug  )
An amplifier is just a modulator for a power supply
|
alrik
|
quote:
en domme mensen haha
de meeste problemen los je op door er geen probleem van te maken.. de rest heeft alleen wat tijd nodig
|
Jelle K
|
quote:
Wat bedoel je daar nu mee?
Het begong met een weerstandje, nu ben ik eraan verslaafd
|
Gerwin
|
dat tie dom is
An amplifier is just a modulator for a power supply
|
alrik
|
quote:
als het uit komt  was een grapje...
de meeste problemen los je op door er geen probleem van te maken.. de rest heeft alleen wat tijd nodig
|
Maverick
|
Kijk deze soort onthalen kom je op bijna geen enkel forum tegen.
Het tofste FORUM CO Rulez
Welkom trouwens
grtz
|
Jonathan
IDLE Moderator
|
nie te doen
bedankt mannen voor het warme onthaal
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
|
Klunszee
|
domme vragen bestaan inderdaad niet, trouwens, weet er hier iemand wat er gebeurd als de de + en - tegen elkaar houd?
Waarom mag ik geen 230V over een PIC zetten?
|
Aedolon
|
geen 230V over een PIC ? dan krijg je overslag intern en een te grote vermogen dissipatie
en de negatieve helft blaas een en andere juncties uit elkaar
|
Caesar
|
quote:
Tja, elektronica werkt op rook, en als die rook er uit is doettie het niet meer
|
Stynus
|
http://www.elektronicastynus.be ||| http://www.schematheek.net ||| Goedkope kwaliteits webhosting
|
Antoine
|
quote:
Is dat niet de 3de wet van Kirchhoff, daar waar het rookt liep de meeste stroom ?
www.insv.nl
|
Klunszee
|
lol, kent er iemand een schakeling voor een rookgenerator met vuur
Ik weet ook wel dat ge met 230 ne PIC naar de knoppe help, maar mijn bedoeling was een domme vraag stellen he
|