Shock Media

Navigatie

Nick change

Forum > Lieve moderators > Nick change
Naam Bericht
Prutsertje

Zou het mogelijk zijn m'n nick te veranderen in Lampje ? momenteel ben ik op de meeste fora zo bekend en dan is het wel handig als mensen me hier ook herkennen in geval van kruisbestuiving

Ik hoor wel of het mag
bloep....
Atmoz

Ben jij Lampje van het AV forum op GoT?
Prutsertje

nope, dát is net een andere lampje

Maar ben moderator op casejunkies.com en snuffel op héél wat fora rond onder die naam, vandaar.
bloep....
Atmoz

quote:
Op 25 augustus 2003 14:48:01 schreef Prutsertje:
nope, dát is net een andere lampje

Maar ben moderator op casejunkies.com en snuffel op héél wat fora rond onder die naam, vandaar.

Ah oke
Bastiaan

Dat is zeker mogelijk, Jeroen zal dat voor je wijzigen.
Ik vraag me alleen af waarom je daar nu pas mee komt. Je bent al heel lang bij CO lid onder deze huidige nick.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Jeroen
Moderator

Helaas is er hier al iemand met de naam Lampje geregistreerd. Je kunt 'm misschien eens mailen of ie niet een andere nickname wil nemen.
www.getfirefox.com
Bastiaan

Die persoon heeft gisteren die nick geregistreerd, is dat ff balen. (wel toevallig trouwens)
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op 25 augustus 2003 22:57:34]
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Jarno

mischien TE toevallig
Ledlover

misschien is het wel.... PRUTSERTJE
----===### AM radio kan nét zo goed klinken als FM! Kwestie van bandbreedte! Echt waar! Vraag naar voorbeelden +++===---
Prutsertje

nope, helaas niet

en deze persoon heeft ook nog niet gepost voor zover ik kan zien, tja lullig maar pech gehad, ik ga niet mensen smeken om de naam te mogen krijgen, zou ook verwarring gaan stichten. (desondanks krijg ik wel een ongemakkelijk gevoel dat er hier een 'nickkaper' bezig is :S)

[Bericht gewijzigd door Prutsertje op 26 augustus 2003 11:22:13]
bloep....
Atmoz

Heb mijn nick ook laten veranderen laatst op een forum. Eerst hete ik "DE" en nu Atmoz. (nu heet ik op alle forums Atmoz). Maar omdat Atmoz eerst in gebruik was heb ik die gebruiker gemaild, bleek het mijn neefje te zijn
Zoeken in topic