| Naam |
Bericht |
Gerwin
|
beste mods is het geen idee om een chatbox te openen om snel een antwoord te vragen offtopic en onzin dingen kunnen daar worden gezegd en nog meer voordelen. er is een irc geopent door menno-f en mij hier staat ie CO chat
Greetz gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply
|
Ledlover
|
al de zoveelste die dat voorstel doet, gebruik de zoektmachine maar
----===### AM radio kan nét zo goed klinken als FM! Kwestie van bandbreedte! Echt waar! Vraag naar voorbeelden +++===---
|
Gerwin
|
[fluistermode] menno-f was vorige en irc kanaal is van ons[/fluistermode]
An amplifier is just a modulator for a power supply
|
Miezjel
|
Hmm tis wel een leuk id idd echter moet je wel opletten dat dit forum ENORM informatief en leerzaam is ben bang dat mensen eerst hun vragen in de chat doen (of de stelling eerst in een topic) en het daarna volledig in de chat afhandelen. of het reageren op andere berrichten/chatadviezen erg onoverzichtelijk gaat worden in de topic's
het heeft dus zijn voor en nadelen.
mvg Michel
Si vis pacem para bellum.
|
Tim Blanckaert
|
communiceren gaat veel gemakkelijker, bv om iets uit te leggen, en iedereen kan dan iemandbv een beetje aanvullen
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
|
Brokencore
Golden Member
|
Het is opzich een leuk idee, maar ik ben het met Miezjel eens. Omdat als je ook een chatbox op de site krijgt, daar veel probleemen zullen worden opgelost. Dat is opzich hardstikke mooi. Maar als jij zelf een probleem is en je gaat zoeken op de site zul je dat probleem dat in de chatbox verholpen is niet meer terug vinden, en dus opnieuw die vraag op de site/chatbox stellen. Zo krijg je dus vaak de zelfde vraagen.
Brokencore.nl
|
Miezjel
|
quote:
wat ik al zij dit is wel makkelijk voor diegene maar de rest van forum lezend nederland heeft niks aan die chat uitleg omdat die juist gemist is dan.
als alles in de chat uitgelegd wordt gaat het grote informatieve gedeelte van het forum ten onder.  tis een groot naslagwerk/troubleshouterguide geworden ik heb erg veel uit dit forum geleerd iig en dat zal zeker verdwijnen als mensen al hun problemen via de chat gaan oplossen.
|
LED-Maniak
|
Daar hebben ze MSN voor uitgevonden
|
Miezjel
|
Leuker zal dan misschien een huiskamerforumgedeelte (leuk woord voor de scrabble) zijn maar meen dat de guru mods van deze site de site zo veel mogelijk van onzin willen weghouden.
risico is dan ook dat mensen gaan registreren alleen maar voor dat gedeelte en dus geen info meer op het electronica forum plaatsen.
het heeft allemaal zijn voor en nadelen. moeilijke keuzes
|
Brokencore
Golden Member
|
Als je een huiskamerforumgedeelte zou willen heben zou je dat mischien net zo op GoT doen; je moet daar een bepaalt aantal post's heben om in het huiskamerforumgedeelte je komen. Zou hou je de alleeninhethuiskamerforumgedeelteposters weg.
Brokencore.nl
|
Miezjel
|
quote:
WHAAAAA die ga ik opschrijven
(idd wel een id jah)
|
Wouter Sijm
|
quote: Op 3 september 2003 19:44:31 schreef BHZ-Robert:
Als je een huiskamerforumgedeelte zou willen heben zou je dat mischien net zo op GoT doen; je moet daar een bepaalt aantal post's heben om in het huiskamerforumgedeelte je komen. Zou hou je de alleeninhethuiskamerforumgedeelteposters weg.
op zich wel een goed idee, maar dan gaan mensen natuurlijk op allerlei topics reageren waar ze niks van af weten en dan krijg je weer van die onzinposts...
Ik heb een poortje met FETs, al op de tafel gezet...
|
Brokencore
Golden Member
|
Zulen de mensen dat zo graag in het huiskamer forum willen, dat ze maar wat onzin gaat posten?
Brokencore.nl
|
Miezjel
|
tjah dan zou je nog iets moeten verzinnen om de nuttigheid van antwoorden te bekijken en laten tellen maar dat gaat nogal omslachtig worden
misschien kunnen de mod's in de gaten houden wie nuttige en behulpzame antwoorden geeft en deze mensen eerder in het huiskamerforum toe laten?
er zijn mensen op het forum die je alleen hoort als ze zelf ergens niet uit komen maar ik zie ook veel namen terug komen in ieder topic weer.
|
LED-Maniak
|
Alleen maar onzin posten vind ik een tijdelijke ban...
|
Tim Blanckaert
|
het forum bestaat al, ge moet eig geen nieuw maken...
kijk hier onder
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
|
Miezjel
|
quote:
ook geen gek id
3 waarschuwingen en dan een maand? eruitliggen?
waarschuwingen in de "je gegevens" weergeven
en bij goed gedrag elke 2 weken weer een sterretje eraf?
moet er ondertussen natuurlijk wel weer nuttig gepost zijn
of nuttige posts tegen onnuttig wegstrepen. [Bericht gewijzigd door Miezjel op 3 september 2003 19:58:24]
|
Miezjel
|
quote:
haha kijk de bovenste posts
|
Brokencore
Golden Member
|
quote: Op 3 september 2003 19:57:41 schreef Miezjel:
[...]
ook geen gek id
3 waarschuwingen en dan een maand? eruitliggen?
waarschuwingen in de "je gegevens" weergeven
en bij goed gedrag elke 2 weken weer een sterretje eraf?
moet er ondertussen natuurlijk wel weer nuttig gepost zijn
of nuttige posts tegen onnuttig wegstrepen.
Dat is ook wel een aardig idee, maar ik denk dat de mod's er minder bij mee zijn omdat het weer aardig wat werk met zich mee brengt.
Brokencore.nl
|
LED-Maniak
|
quote:
Dan laat je toch andere mensen beredeneren?
|
Brokencore
Golden Member
|
quote:
Door een "geef een cijfer aan een post" ofzo (ben er geen voorstander van)
Brokencore.nl
|
Miezjel
|
dan kunnen er nog wel eens vijandige gevolgen zich vertonen tenzij het anoniem is
geloof dat er op tweakers ook zoiet is
teminste bij de headlines heb ik het wel eens zien staan wat voor info het topic heeft. je zou het anoniem kunnen raten bij ieder antwoord.
|
LED-Maniak
|
Ah, nee zo bedoel ik net niet. Gewoon alleen aangewezen mensen die het mogen doen. Mensen die al lang op CO zitte.
|
Tim Blanckaert
|
quote:
hoe lang bedoelt ge dan???
|
Jeroen Boere
Moderator
|
zucht
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|