| Naam |
Bericht |
WilToyo
Golden Member
|
Er staat versatile triggering, single shot staat er niet tussen maar ik neem aan dat het er wl bij zit gezien de andere trigger opties.
@jeroen je hebt mail.
Maak me niet gek, ik ben al gek.
|
big bang
|
Ja, maar het blijft dan wel een gok. Iemand ervaring mee? Al mee gewerkt?
- - big bang - -
De zon is het grootste object in ons zonnestelsel en bevat 99,86% van de massa van ons volledige zonnestelsel
|
Jeroen Boere
Moderator
|
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|
big bang
|
Das waar ook. Ondertussen is het hier al donker en bij F_E waarschijnlijk al licht. Tis te hopen dat hij hier nog eens passeert.
- - big bang - -
De zon is het grootste object in ons zonnestelsel en bevat 99,86% van de massa van ons volledige zonnestelsel
|
Jouke
Golden Member
|
of even in de manual kijken
http://blip.tv/users/view/make
|
Jeroen Boere
Moderator
|
BELANGRIJK:
Beste scoop'ers:
Ik kan jullie een aanbod doen.
De Rigol scoop, 1042CD (40MHz type) Met logic Analyzer. Kan ik volgens onderstaande criteria leveren:
- 850 Euro Incl. BTW en Bezorgen bij jou thuis.
- 3 Jaar garantie
- Komt uit Nederland
- Geleverd met BTW Factuur (voor degene die dit op prijs stellen)
- Beslissen voor Zondag 10-6-2007 21:00
- Vooruit betalen (Dit bij SK.net ook)
- Actie gaat door als er minimaal 5 stuks besteld worden bij deze leverancier.
- Levertijd is 6 weken
Ik vind dit een erg aantrekkelijk bod:
- geen risico om je bestelling bij een douane te moeten laten staan
- geen gevogel met facturen voor btw
- geen problemen met garantie die via Niels loopt (no offence!)
- Garantie van 3 jaar ipv 1 jaar
- Goedkoper dan de IA op SK.net (daar isi +-900 euro, maar met een veel groter risico)
Let me know ASAP als je interesse hebt (via de mail of hier--> liefst beide  )
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|
Jouke
Golden Member
|
Dan ben ik zeker geïnteresseerd
|
shiptronic
Golden Member
|
Ik ben om, heb hem besteld bij jeroen
duidelijke voorwaarden en nederlandse support gaven de doorslag
www.PPO-Systems.nl ,Officeel Elsbett dealer
|
Mitchell S
Golden Member
|
jeroen, je doet een erg goed aanbod. en vind het vooral belangrijk dat de garantie goed geregeld is. Vanavond hoor je meer van mij!
|
marder
|
geld de bezorging ook voor belgie ?
|
madwizard
Golden Member
|
Die 3 jaar garantie zijn toch wel erg aantrekkelijk, ik denk dat ik ook maar bij Jeroen ga bestellen. Met fake factuur van 275 euro is het trouwens wel goedkoper bij Niels, maar dan moet de douane daar wel intrappen.
quote: - Komt uit Nederland (dus door een Nederlandse importeur --> wilt niet nader genoemd worden(!))
Waarom doen ze hier toch allemaal zo moeilijk over? [Bericht gewijzigd door madwizard op 4 juni 2007 11:00:59]
www.madwizard.org
|
Jouke
Golden Member
|
quote:
Waarom doen ze hier toch allemaal zo moeilijk over?
jamaar, ik heb ergens op een forum gezien dat u hem veel goedkoper aanbood,
en één of vijf maakt toch niet zo veel uit.
|
Mitchell S
Golden Member
|
ja idd. kunnen ze alleen maar problemen van krijgen denk ik
|
Jeroen Boere
Moderator
|
quote:
jij snapt hem
|
Jeroen Boere
Moderator
|
quote:
Nee, ga er vanuit dat het in Nederland is. maar voor 10 euro meer is hij bij jou (zo duur moet het niet kunnen zijn om een doos naar belgie te doen.)
desnoods kan je hem bij mij thuis op komen halen (woon in Roosendaal, dat is 500m van belgie vandaan  )
|
shiptronic
Golden Member
|
als ik zo tel
SK staan er al 5 ,als die over stappen  (no offence niels)
ik zelf is zeker , madwizzard ,marder en jouke zijn ook zeer geintreseerd,
dat zijn er al 8 , en ik ga er van uit dat Jeroen er zelf ook een wil ?
dan zitten we op 9 . als we de 10 halen maakt dat voor de prijs nog iets uit? of is er een volgende minimum grens.
ik vind dit een unieke kans om een mooie veelzijdeige scoop aan te schaffen, voor een zeer interesante prijs. Mischien iets te hoge spec's voor wat ik nu doe, maar na een jaar spelen met zo'n ding ga je er andere dingen mee doen, en heb je die spec's wel nodig .Je brengt je zelf automatisch ook op een hoger niveau.
kan me voorstellen dat rosendaal voor sommige wat ver is i.v.m. ophalen wil me bij deze wel aanbeiden dat hij ook bij mij afgehaald kan worden , dan worden er bv. 4 naar mij gestuurd en drie afgehaald, gezien het formaat moet dit in verzendkosten niet veel uitmaken, maar scheelt toch drie keer verzend kosten en de verzendkosten kunnen we dan delen door 4 [Bericht gewijzigd door shiptronic op 4 juni 2007 11:53:06]
www.PPO-Systems.nl ,Officeel Elsbett dealer
|
Mitchell S
Golden Member
|
als er een tiende moet komen, ben ik die zeer waarschijnlijk. Even overleggen met me vriendin, want we zijn ook bezig met een huis. Maarja, deze actie doet mij toch wel glinsteren..
en zoals shiptronic zegt: het is goed voor de ontwikkeling [Bericht gewijzigd door Mitchell S op 4 juni 2007 11:54:16]
|
Jochem
AKA Jochem_S - Golden Mem
|
Interesting. Hele hoop geld, dat wel, maar niet duur.
Ik zou over de streep getrokken kunnen worden door een nog net wat scherpere prijs bij 10 stuks, zit dat er nog in Jeroen?
Bij Niels is het toch wel een slag goedkoper, als je rekent met die lagere factuur. Maar, iets meer geld voor alles 'in eigen land' heb ik er wel voor over. Als ik nu echter ga rekenen, kom ik nog zo op 100 euro prijsverschil. (Die 900 euro natte-vinger-berekening hierboven ergens vond ik wat ruim, vooral rekening houdend met de lagere bijgevoegde factuur. Bovendien is er nog de kans dat je GEEN pech hebt bij de douane, en er dus helemaal leuk vanaf komt.)
@Jeroen:
- Ik neem aan dat wij straks WEL te horen krijgen wie de importeur is (garantie, etc).
- Kunnen er inderdaad nog verzendkosten af bij ophalen, of wordt hij vanaf de importeur direct naar de deelnemers verzonden? Hoeveel zou dat dan schelen?
|
alex278
|
quote:
Daar zou ik *NIET* vanuitgaan.
Ik heb de afgelopen paar jaar de nodige pakketjes uit de US laten komen, en zo'n beetje alles boven de 50 euro is opengemaakt en voorzien van BTW en inklaringskosten. De happy happy joy joy tijden uit midden jaren 90 zijn allang voorbij...
|
xbake
|
ik ben mee  Je mag mij ervoor opschrijven jeroen!
de garantie heeft mij over de streep getrokken
ps. u got mail 
ik woon in belgië, ongeveer een 90km van jou, veel kans dat ik erom kom
De scoops bij niels kosten 645€. Tel er even je BTW bij (jawel, 21% in ***belgië) en verzekerde verzending met DHL (nog is 66€) kom ik daar aan 850€ ! ja... das evenveel als jeroen, alleen krijg ik er nu 3 jaar garantie bij + geleverd van nederland... de keuze is rap gemaakt dan [Bericht gewijzigd door xbake op 4 juni 2007 12:46:25]
Meten is weten!
|
madwizard
Golden Member
|
Kans op BTW/etc bij koeriersdiensten zit tegen de 100%.
www.madwizard.org
|
xantus
|
Je moet altijd de BTW mee rekenen en kijken of het dan interessant is. De kans is altijd aanwezig dat je het moet betalen.
Maar ik ben het met bovenstaand niet eens (madwizard en alex278). Nog nooit BTW aan de DHL betaald, ook voor pakketen van €750 en 8kg.
En import uit US is niet import uit China. Uit de US moet ik ook altijd betalen, uit China pas 1x van de nu ~40 pakketten (ook grote pakketten van 50kg en 70kg).
http://www.greenbird.info
|
madwizard
Golden Member
|
Ik dacht dat DHL ook alles precies aan de douane doorgaf, maar misschien is China inderdaad anders.
www.madwizard.org
|
WilToyo
Golden Member
|
Ik bestel ook bij Jeroen. En bij niels is de bestelling geannuleerd [Bericht gewijzigd door WilToyo op 4 juni 2007 13:24:03]
Maak me niet gek, ik ben al gek.
|
Roland van Leusden
|
Mijn bestellinggen uit de US en Thailand (Futurlec) is de laatste tijd altijd dokken. Bestellingen uit China (Sure Electronics) zijn tot op heden belasting vrij.
Echte hobbyisten gebruiken ARM of FPGA ook voor een knipperledje ...
|