Shock Media

Navigatie

Offtopic: Gegroet allen :)

Forum > Lieve moderators > Offtopic: Gegroet allen :)
Naam Bericht
MagicBox
Golden Member

Nou, het is dan al ruim een jaar geleden dat ik me op dit forum heb begeven. Er is veel veranderd in het afgelopen jaar voor mij Op een gegeven moment ben ik helemaal in online-gaming (raiding) verzeild geraakt waardoor electronica activiteiten nagenoeg op 0 kwamen. Dan begin dit jaar een verhuizing, en heb nog steeds de hobby kamer in te richten en alle aparatuur weer opstallen.

Maar de kriebels zijn weer daar om weer lekker met de electronica en met name met mijn meer-jaren project verder te gaan.

Dus bij deze, gegroet allen.. ik zal mijn gezicht vast weer gaan tonen de komende tijd
buzzer
Golden Member

welcome back!
verbeter me maar als ik het fout heb... || je mag me altijd toevoegen op msn;)
GJ_
Moderator

Zo off topic dat ik niet eens weet waar het te laten. Ik heb het voorlopig even bij lieve moderators gepararkeerd.

Welkom terug, maar ik hoop eerlijk gezegd niet dat iedereen die na enige tijd afwezig geweest te zijn zich zo weer aanmeld.

Ik wil het enthousiasme van je post niet direct smoren met een slotje maar als er teveel geleuter van komt zal ik toch niet schromen dat alsnog te doen.
www.xj3.nl
MagicBox
Golden Member

Geen probleem hoor. Ik wist ook absoluut niet waar ik dit moest posten
treinfreak

Welkom terug, ik hoop dat het gaat lukken om je meer-jaren project "af te ronden" (voor zover dat gaat met zulke projecten) voor een nieuwe game je interesse wekt

Misschien een nieuwe deel toevoegen "nieuwe/vernieuwde gebruikers"
Look at me, I can't fly.....
Hugo Welther
Moderator

quote:
Op 18 juni 2007 09:18:09 schreef treinfreak:
Misschien een nieuwe deel toevoegen "nieuwe/vernieuwde gebruikers"

Laten we er dan maar "her-intreders" van maken. Misschien is er nog ESF subsidie op te verkrijgen. LOL.
Whatever your destination. The road ahead is paved with miles of the unknown.
Knustelsmurf

Ik zie in je profiel het woord "Audio".
Ik word dus erg nieuwsgierig naar dat meerjaren project.

de ultieme klasse A versterker ?
een set luidsprekers ?
een hele mooie DA convertor
of een studio mengtafel ?
+++Sucker for Brown Sound +++ Waarom kopen als je het ook kunt zelfbouwen ?+++
MagicBox
Golden Member

Ik weet niet tot hoever de post historie gaat hier, maar je zou mijn oude posts er op na kunnen zoeken

En bedankt voor het welkom!
Zoeken in topic