Als de pomp draaidt, is die neem ik aan toch al stuk...
Maar eh... De grote vraag met een omvormer is of het ding de aanloopstroom van die pomp trekt. En dan bij voorkeur niet 'net aan', maar 'ruimschoots'.
Voor je accucapaciteit even wat natte vinger werk:
750W (aangenomen dat die pomp dat ook trekt; even meten), 9 minuten per uur. Tel daar 30% voor je aanloop piek 6x, zit je op 12 minuten / uur. Je verstookt dus 150Wh per uur. Aangenomen dat je 24 uur autonoom wilt kunnen draaien... Kom je op 3.6kWh. Die omvormer heeft een rendement van 85% (even uitgaande van fatsoenlijke bekabeling en een redelijk model). Opgenomen is dan 4.2kWh.
Stel dat je het spul op 12V wilt stoken: 4.2kW doet dan 350A, ofwel 350Ah is benodigd. Die accu kun je voor niet meer dan 50-70% leeg trekken (capaciteit loopt terug bij verouderen; hij vindt het ook niet leuk), dus die moet een capaciteit van zo'n 500Ah hebben. Bij 24V is dat uiteraard de helft.
Voor wat betreft dat omschakelen: niet te moeilijk overdoen. Die pomp kan wel wat hebben en een beetje merk omvormer ook wel. Niet netjes, wel effectief. Als je het netjes wilt doen: iets met een omschakelvertraging.
Je zou nog een bolkgolf omvormer kunnen overwegen. Die zijn vaak wat goedkoper en als die motor alleen motor is zonder trucen als aanloop C en regelingen, zal het er wel op draaien. Koop in elk geval geen hakkie-takkie merk.
Zorg dat die accu's buiten staan. Knalgas is akelig spul, en je ontkomt toch niet aan constant onder lading houden.
Gel-achtige dingen hebben geen last van gassen, maar ja, die hebben andere prijskaartjes.
* Marco69 zou toch opteren voor een 2de hands diesel generatortje van 3-5kVA ofzo.
Als het in initiele aanschaf al niet goedkoper is, dan toch wel op termijn (elke paar jaar nieuwe accu's...).