[AnimoCheck] RGB 8x8 DotMatrix

Ik was van plan een aantal rgb dot matrixjes te gaan bestellen.Ik wilde even kijken of er meerdere mensen waren die interesse hebben. Eventueel kan ik dan een actie opzetten. Het gaat om dit type :

Datasheet

Common Anode
8x8 dots
6cm x 6cm
Heldere lenzen

In de Datasheet staat dat het heldere lenzen zijn.De Animocheck is echter voor het display met DIFFUSE lenzen. Alle andere specifiacties blijven van toepassing.

Er moet gedacht worden aan een prijs van 10 euro p/st excl. verzendkosten van mij naar u toe. Ik weet dat Niels ze ook voor dezeflde prijs verkoopt maar dan zit je met hogere verzendkosten...vandaar. Als er genoeg animo is, ga ik in onderhandeling met de fabrikant.

Vermeld even in hoeveel stuks u eventueel geinteresseerd bent.

Ik merk het wel

Jeroen Boere

Moderator

me!

okee dan:

3 a 4 stuks

als de prijs omlaag kan: would be nice

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op 30 december 2007 19:35:17 (92%)]

IF you can't convince them, then confuse them!
Foutje van mij graag ook erbij vermelden om hoeveel stuks het dan gaat Dank u!
Ik wil geen spelbreker zijn, maar deze display's zijn ook verkrijgbaar op sk.net: http://samenkopen.net/action_product/965623/303232
Verder lijkt het me erg leuk speelgoed, maar ik moet helaas op mijn centen letten.
"Error: To many errors" aldus ModelSim.
@Tommyboy

Dat weet ik staat ook in de eerste post als je goed had gelezen. Ik vind de verzendkosten daar echter wel aan de hoge kant. Als er meerdere mensen interesse hebben kan er eventueel misschien iets aan de prijs gebeuren. Die samenkoop acite van Niels is niet echt een samenkoopactie... Ik vind het meer van een samenkoop store.
Tommyboy beter lezen... de verkoper van die Samenkopen is namelijk degene waar hier naar wordt verwezen "Niels".

Maar ik ga het wel bij niels houden... doe er vaker bestellingen en das goedkoper dan 2 keer verzendingskosten he (no offence arroz maar kzen student zonder met weinig geld )
Hm ja ik heb intresse. 2/3 stuks.
Hopelijk gaat de prijs nog wat omlaag
Mijn excuses, je hebt gelijk. Mijn vingers waren weer eens sneller dan mijn oog.
Als je het goedkoper kan dan Niels, dan heb je mij als klant voor 1 of meer display's (Tis maar net hoe mijn portemonnee er op dat moment over denkt).
"Error: To many errors" aldus ModelSim.
Als je ook onder de prijs van de aktie van Niels kan komen wil ik er graag een stuk of 5
Ik zal mn best doen om onder de prijs van niels te gaan zitten. 10 euro is ruim genomen. Ik moet nog even afwachten hoeveel de verzendkosten gaan worden en afwachten of de douane het pakketje onderschept .

Als we geluk hebben word het wel wat goedkoper. Niet heel veel. Maar onder de 10 euro moet denk ik wel gaan lukken.

EdwinNadorp

Golden Member

Arroz, waar woon je. Misschien is het interessant voor mij om het op te halen, scheelt verzend kosten.
Koop hier uw kristallen bol - in 2008 ga ik m'n projecten afmaken, echt waar ....... nouja in 2009 dan ..... ehh 2010 ....
electro_freakz

Special Member

ik wil er mischien ook wel 1, even vragen of mijn beurs dat goed vind
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
@EdwinNadorp

dat scheelt het zeker Ophalen is free of charge ofcourse.

Ik woon in Den Haag maar ben ook vaak op de TU in Delft.

Turbokeu

Golden Member

Als ze goedkoper uitkomen dan bij Niels ben ik wel geïnteresseerd in een tiental stuks.
www.turbokeu.com - Time is money. Especially if you make Nixie clocks - The older I get, the better I was
EdwinNadorp

Golden Member

Dan ben ik wel geïnteresseerd in 3 stuks, woon vlak bij Den Haag en werk in Delft .......
Koop hier uw kristallen bol - in 2008 ga ik m'n projecten afmaken, echt waar ....... nouja in 2009 dan ..... ehh 2010 ....
Den Haag is het ophalen voor mij ook waard
electro_freakz

Special Member

ok het staat vast... ik wil er wel 1, tenzij ik er bij niels goedkoper uitben ik was wel eens van plan z'n display zelf te bouwen maar 64 rgbleds in een dotmatrix krijg je niet los voor 10 euro
Slecht nieuws heren,

de fabrikant zegt de displays alleen te kunnen leveren met heldere lenzen. Het display met diffuse lenzen bestaat nog niet en dat zullen ze daarom eerst speciaal voor ons moeten gaan maken. wat zou betekenen dat we minimaal een order van 1000 stuks moeten plaatsen, wat we dus bij lange na niet zullen halen.

Ik persoonlijk vind het niet echt heel erg dat ze heldere lenzen zouden hebben. Het leek mij alleen wel mooier. Maar goed.... Willen degene die van hun animo afzien dat even melden?

Dan weet ik waar we aan toe zijn.

electro_freakz

Special Member

mij maakt het niet uit ik houd het gewoon op 1

(tenslotte ga ik het denk ik gebruiken als led spot dus dat lijkt me geen probleem)

[Bericht gewijzigd door electro_freakz op 3 januari 2008 11:29:21 (48%)]

Ik doe niet mee, maar voor de mensen die iets zoeken om het aan te sturen: Klik mij ijk ben een linkje!
rechtsonder kun je klikken op schematic

Succes allen!
Ja die ken ik al ,

1 Gay
2 Erruug Duur

zelf maken is altijd leuker
eheheh toch bedankt voor je tip
En de rest? Nog steeds interesse? Heldere displays?? anoyone?
Ja ikke ikke

doe maar 4 stuks, ik haal ze wel op!!
Jeroen Boere

Moderator

jahoor! helder is ook OK
IF you can't convince them, then confuse them!