Ik ben nieuw bij dit forum, maar wilde toch ook even mijn huidige project showen. Ik ben bezig met het bouwen van een Total Harmonic Distortion Analyzer volgens het ontwerp van Bob Cordell. Het bestaat uit meerdere onderdelen, en ik ben er nog volop mee bezig.
Het eerste (en makkelijkste) wat ik gemaakt heb is de voeding:

Daarna heb ik de signaal bron gemaakt. Die werkte niet in 1 keer, en het heeft me heel wat uurtjes gekost om die te fixen, maar nu doet ie het:

En de ingangs versterker/verzwakker met het band-doorlaat filter heb ik net af, maar die zijn nog niet getest:

Van het autotune en auto-set-level circuit heb ik alleen nog maar de printplaat geetst en geboord, en de ic voetjes erin gesoldeerd:

Ik heb ook nog een plaatje van de schakelaars die je nodig hebt. De grotere schakelaars hebben 8 en 9 niveaus en die heb ik zelf gebouwd van meerdere 3 niveau-schakelaars (dat was de grootste die ik kon vinden). Op 1 van de schakelaars heb ik al wat condensatortjes gesoldeerd, maar die is nog niet af:

Wel een mega-groot project, maar als ie af is heb ik ook wel wat! Volgens de mensen die hem al gemaakt hebben zou ie 0,0003% THD+N nog moeten kunnen meten.

),