Shock Media

Navigatie

deuropener van tsm-2 naar voip

Forum > Algemene elektronica > deuropener van tsm-2 naar voip
Naam Bericht
Niels-asd

Hoi!

Ik heb hier een deuropener aan de deur hangen die zoemt en het slot vrijgeeft als er 12 volt opgezet wordt. Dit ding is samen met de deurintercom aangesloten op een tsm-2 module van een tiptel 812 centrale.
ik ben de hele telefoon bende nu aan het porteren naar VOIP en dat draait inmiddels vrij soepel op een omgebouwde linksys wrt router met asterisk. Alleen de deur moet nog om.

Ik ben op zoek naar een apparaat(productie of zelfbouw, ben echter geen elektrotechnicus) wat de functie van de tsm2 hier kan overnemen. liefst dus iets met een LAN of FXO poort, die ik dus evt. via een ATA op mijn VOIP systeem kan aansluiten.

Weet niet of ik hier op de goeie plek zit want ik zoek al een hele tijd tevergeefs, maar misschien heeft iemand een idee.

Alvast bedankt voor reacties.
Arco

Weet niet wat je precies zoekt, maar wij maken o.a. deze print:

Komt in serie met het analoge toestel. Tijdens het gesprek kun je d.m.v. DTMF cijfer (of meerdere; zelf te programmeren) de deur openen. Kontakt is max 60v, 500mA. Telefoon in/uit RJ11, kontakt RJ10.
Arco
Niels-asd

klinkt wel als wat ik zoek, Arco.
Kun je er wat meer over vertellen, als ik dus een toets indruk met dit ding op de lijn dan verbind hij de twee kontakt draadjes in de rj10?
Hoe lang maakt hij dat kontakt dan?
[Bericht gewijzigd door Niels-asd op 5 juli 2008 11:33:00]
Arco

quote:
Hoe lang maakt hij dat kontakt dan?

Standaard 5 seconden. Programmeerbaar van 0.1 tot 9.9 seconden in stappen van 0.1 seconde.
Arco
Niels-asd

klinkt als precies wat ik nodig heb. dan hoef ik alleen die deurintercom nog maar aan een toestel te klussen.

wat kost hij en hoe kom ik er aan?
Arco

Zal je wel even mailen...
Arco
Niels-asd

top! dankjewel!
niels at netscore punt nl
Zoeken in topic