Download Crocodile Clips 2.0

Jeroen

Moderator

Zoals jullie misschien gezien hebben, is de download van Crocodile Clips verwijderd. Dit is gebeurd op last van de auteurs, omdat het om een illegale versie ging. Dit wisten wijzelf ook niet, anders was ie er nooit opgekomen :).

Maar goed, een van de eisen van het bedrijf is dat als je het programma gedownload hebt, dat je het dan niet gebruikt, en het moet verwijderen. We vragen iedereen dan ook dit te doen. Je kunt je voorstellen dat we geen zin in een rechtzaak hebben. Alvast bedankt voor de medewerking :).

Bij de download zelf staat ook nog wat informatie.

wat was er illegaal aan dan?

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Een deel uit hun email:

"You are illegally distributing copies of our program Crocodile Clips 2, claiming it is shareware. This program has never been available as shareware."

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

maar hoe weten zij nou dat het hier te downloaden is?

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op 14 november 2002 08:13:45 schreef Erik:
maar hoe weten zij nou dat het hier te downloaden is?

google ;)

en ik zal het ook niet meer gebruiken :(

Het is alleen jammer dat het programma niet te koop is voor de particulier (tegen een normale prijs)

bloep....

Er is toch ook een nieuwere versie op de website te downloaden www.crocodile-clips.com?
Ik heb hier het (trial) serienummer voor en is veel uitgebreider als de versie die hier voorheen te downloaden was.

/MOD edit: Ik noem weinig mensen dom, maar wat hier stond kon ik nou niet echt slim noemen.

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op donderdag 14 november 2002 15:12:02

euhm, waarom was het dom wat er stond?
sorrie als dat wel zo was, maar ik van 7:30 's ochtends tot 6:00 's avonds met een practische opdracht voor wiskunde bezig geweest.... en echt waar; het was niks anders als de hele dag opgaven maken. Vandaag was ik nog gaar van gisteren, misschien is dat een goede verklaring voor hetgeen ik in mijn vorige post getypt heb?....

(of haal ik mezelf nu nog verder naar beneden :))

[Bericht gewijzigd door Bas Vermulst op donderdag 14 november 2002 16:14:19

Op 14 november 2002 16:07:02 schreef Bas Vermulst:
euhm, waarom was het dom wat er stond?

(of haal ik mezelf nu nog verder naar beneden :))

ik vermoed van wel, mijn collega zegt het heus niet zo maar.

IF you can't convince them, then confuse them!

ik heb het niet gezien maar denk dat er een serial/code stond am i right ?

May The Source Be With You

Op 14 november 2002 16:07:02 schreef Bas Vermulst:
Vandaag was ik nog gaar van gisteren, misschien is dat een goede verklaring voor hetgeen ik in mijn vorige post getypt heb?....

Daar zijn wij dan voor, om dit soort dingen ff recht te zetten voor het geval de persoon in kwestie niet meer helder kan denken :D

Om verdere vraag/discussie posts uit te sluiten. Er werd een warenz request gedaan, en ja, dat mag zowiezo al niet. (En zeker niet in dit topic :P)

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op donderdag 14 november 2002 17:42:34

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Ik heb ook maar een link uit topic: Crocodile clips download w.n. verwijdert

There are only 10 types of people in the world - those who understand binary, and those who don't

Op 15 november 2002 11:35:57 schreef Confusion:
Ik heb ook maar een link uit topic: Crocodile clips download w.n. verwijdert

Perfect, erg bedankt. Mooi dat je nog wist dat het ergens stond van jezelf. :)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer