controle op foutieve conrad links

joopv

Golden Member

Valt dat te scripten? Zodat iemand die een bericht post meteen een waarschuwing krijgt?

Sine

Moderator

Kwestie van africhten vrees ik, conrad heeft speciaal voor dit soort dingen een mooie productlink.

Maar het probleem is niet alleen conrad, er zijn meer sites waar je niet gewoon het URL kunt ctrl-c-v-en, en om dan alleen voor C een filter in te bouwen lijkt me een beetje overkill.

maartenbakker

Special Member

In de praktijk gaat het met Conrad het meeste mis. Net nog iemand die wel beter zou moeten weten.

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
joopv

Golden Member

Misschien dan een alinea er aan wijden in de posting FAQ op http://www.circuitsonline.net/forum/faq#posten.

Zelf controleer ik iedere link die ik gebruik in een posting door een nieuwe browsertab te openen in "inprivate" mode, en vervolgens daar de link te openen zodat ik 100% zeker weet dat hij bij iedereen te openen is. Zo iets zou als suggestie in de FAQ opgenomen kunnen worden.

Daar voorkom je deze problemen niet mee maar je kunt dan in ieder geval de foutposter er naar verwijzen.

Poster erop wijzen dat hij geen foute links mag posten? Het maakt denk ik niet uit of het in de faq staat of niet, de beginnelingen zullen sowieso de foutieve links blijven posten, omdat ze niet voor elke post de faq bij langsgaan om te controleren of hij iets fout doet.