Jow,
Ik heb in mijn auto (Toyoto Corolla) een radio-cassettespeler zitten van 4*25W. Op de plug van de radio zijn maar 3 uitgangen (1 draadje mis ik op de plug en ben te lui om dat te vervangen ), dus ik heb vooraan 1 uitgang gedeeld en vanachter 2 uitgangen. Ik heb dit gedaan omdat vooraan nog standaard boxen zitten en zowiezo niet veel geluid produceren. Vanachter heb ik een boembox van 2*300 W (goedkoop merk) en een subwoofer van 300 W met ingebouwde versterker (denk ik, want hij doet het toch zonder versterker). Hoe zou ik met deze componenten het beste geluid verkrijgen ? Momenteel heb ik de boembox aangesloten op de achterste 2 uitgangen en een van de 2 doorgekoppeld naar de subwoofer (ik weet het, vrij amateuristisch). In het begin gaf dit een vrij goed geluid (lees bass), maar na een tijdje begon de kwaliteit achteruit te gaan. Zou er een andere (gemakkelijke) manier zijn om met dit allemaal beter geluid te produceren ? En is de plaatsing in het koffer ook van belang (boembox is naar boven gericht tegen mijn achterzetels en subwoofer is ook naar boven gericht en staat tegen de boembox?
Alvast bedankt voor een eventuele reactie ...
Greetz