Hallo tv valt om het half uur uit,dit wel 10 keer na elkaar.Denk dat het niet meer lang gaat duren voor deze volledig out is.
[Bericht gewijzigd door JimA op vrijdag 2 januari 2015 22:28:43 (35%)
Hallo tv valt om het half uur uit,dit wel 10 keer na elkaar.Denk dat het niet meer lang gaat duren voor deze volledig out is.
[Bericht gewijzigd door JimA op vrijdag 2 januari 2015 22:28:43 (35%)
hallo,ik heb een vraag,ik heb mijn wii u aangesloten op tv werkt perfect.Maar heb nu ook de nintendo 64 erop aan gesloten dat is met die tulp stekkers rood wit en geel,maar krijg zwart wit beeld met storingen in,iemand enig idee hoe dit op te lossen.
video freqentie hoger als 50 of 60hz?
Tv word over 1 minuut uitgeschakeld druk op ok
Nu vraagt die pincode welk is standaard ofzo heb nooit 1 ingesteld
Kinderslot opnieuw instellen en daarna uitzetten. Gebeurt soms als je zenders opnieuw installeert. Universele code is dacht ik 8888.
Kan niet op jou tube staat een slotje op,hoe los ik dit op?
Laatste firmware update uitvoeren en als dat niet werkt heb je lomp gezegd pech.
Zie https://www.homecinemamagazine.nl/2015/02/youtube-app-werkt-straks-nie…
De TV die jij hebt is uit 2011.
Firmware update gedaan maar dit helpt niet bedankt voor de info william.
Hoe doe ik een software update bij deze tv of gebeurt dit automatisch.
Gebeurt niet automatisch, moet handmatig gebeuren. Ik denk dat deze met compair gedaan moet worden.
Firmware via de website van Philips downloaden en uploaden via USB.
Kan ook via internet laten updaten.
Handleidingen lezen is ook goed plan.
Ik heb in deze tv een sd kaartje,ingebracht,hij vraagt dan formateren,u sd kaart geheugen word gewist,wat is juist de bedoeling van dat formateren,ik heb sd ook bij andere tv,een plasma gedaan toen kon ik alle fotos bekijken.Maar bij deze werkt het anders is ook smart tv,vraagt ook voor internet verbinding,kan iemand mij dit is uitleggen.
De SD kaart wordt gebruikt als videogeheugen voor het downloaden van online content zoals films van een videostore.
De kaart wordt dus exclusief voor deze TV geformatteerd.
Groeten, Ron.
A ok dan ben ik de informatie op de sd kaart kwijt,niet goed had ik beter niet gedaan,ik dacht dat je zoals op de plasma tv foto kon zien,enz...
Op 18 april 2019 14:41:14 schreef JimA:
A ok dan ben ik de informatie op de sd kaart kwijt,niet goed had ik beter niet gedaan,ik dacht dat je zoals op de plasma tv foto kon zien,enz...
SERIEUS??!!
Het ding zegt LETTERLIJK "SD kaart geheugen wordt gewist" !
Misschien moet je, naast het leren gebruiken van de edit knop op dit forum, ook eens handleidingen gaan lezen.
Ja MNM idd jij hebt gelijk,ja stom van mij,die info is niet meer terug te halen.ik had 3 sd kaartje op 1 heb ik dat toegepast,ik dacht eerst dat die de info op de tv zou opslagen daarmee heb ik uitgevoerd.Om dat dat op die plasma zijn eigen uitwijsde.Heeft mischien iemand zo ook als iets aan de hand gehad.Ik had deze info wel op computer staan.
Normaal gezien staat op pc,ik probeer altijd alles te voorzien,maar lukt niet altijd heb ik al gemerkt
[Bericht gewijzigd door JimA op vrijdag 19 april 2019 20:52:17 (13%)
Golden Member
Waarom? Prima beeld, gammele software. Maar die software hoef je vaak niet te gebruiken.
Inderdaad Maarten, Philips software was gammel maar er is veel verbeterd met de komst van online updaten. Als er software update beschikbaar gebeurt dan als de tv in standby stand staat en merk je er niets van. Daarbij wordt te vaak aangenomen dat het een software fout betreft en updaten niet lukt omdat de laatste software al geïnstalleerd is.
Misschien een Prima beeld wat ik zeker toegeef voor een LCD Maarten, maar ik ( een groot Philips fanaat geweest T/M de GFL series)) is een beetje zat van moederbord problemen, software issues en ondersteuning, zeker nu de TPV weg ingeslagen is. Meerendeel wat ik hier heb staan is Philips met prima schermen maar allemaal met kapotte moederborden. Samsung en LG kennen deze problemen ook wel, maar in een vrij korte tijd wel een vervangend of nieuw moederbord te verkrijgen, Philips helaas niet...
Golden Member
Dit ding is 11 jaar oud, dus nog van voor de grote mainboardellende gelukkig. Vandaar dat ik het voor deze nog niet jammer vind dat het een Philips is.