Foutje in een link naar printplaat

Ligt het aan mij, of is er een foutje geslopen in de link naar een printplaatbestand.

Toonregeling
Printplaat

Moet ik misschien het document kopiëren naar een tekstverwerker en opslaan als .brd?

Alvast bedankt

Er zijn 10 soorten mensen, degene die binair begrijpen en degene die het niet begrijpen.
GJ_

Moderator

Ik krijg bij klikken direct de keuze tussen openen met Eagle of opslaan als tb.brd
Niks mis mee toch? Met een tekstverwerker zou ik niet doen, dan word het niks meer. Moet je bij windows niet met rechts klikken of zo?

--edit--
ah, appel dus.

Bij mac werkt dit blijkbaar niet zo, heb even het bestand moeten opslaan als .brd. En inderdaad nu doet ie het wel zonder enig probleem.

Maar toch bedankt!

Er zijn 10 soorten mensen, degene die binair begrijpen en degene die het niet begrijpen.
M-i-c-h-e-l

Golden Member

Die link naar de printplaat is een bestand, dat wordt meteen gedownload. Exact zoals het zou moeten...

:)

(EDIT: je was me net voor...)

[Bericht gewijzigd door M-i-c-h-e-l op 19 februari 2012 18:02:13 (13%)]

High met Henk

Special Member

Op 19 februari 2012 17:56:36 schreef GJ_:
Ik krijg bij klikken direct de keuze tussen openen met Eagle of opslaan als tb.brd
Niks mis mee toch? [...]

en waarmee ik een brd file moet openen... Wellicht is PDF handiger..

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

De downloadbare print-layout is voor Eagle. (www.cadsoft.de freeware tool)

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Jochem

Golden Member

Op 19 februari 2012 18:02:56 schreef High met Henk:
Wellicht is PDF handiger..

Of beiden, voor het geval je zelf toch Eagle gebruikt.
(Of gerbers, hoewel het hier toch doorgaans over hobby-etsers zal gaan...)

In ieder geval is er niks mis met de link bij het artikel. Dat een mac niet weet hoe hij er mee om moet gaan is een ander probleem.

Heb geduld: alle dingen zijn moeilijk voordat ze gemakkelijk worden.
High met Henk

Special Member

idd hoe moeilijk is het om alle drie de formaten aan te bieden. Er zijn idd hoop eagle gebruikers hier, maar ik gebruik bijvoorbeeld designspark

de meeste mensen gebruiken doc bestanden ik ODF.
enz. enz.
Mijn voorstel is om alles universeel te doen.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 19 februari 2012 18:00:42 schreef the deerhunter:
Bij mac werkt dit blijkbaar niet zo, heb even het bestand moeten opslaan als .brd. En inderdaad nu doet ie het wel zonder enig probleem.

Maar toch bedankt!

Het is eigenlijk een Safari probleem ding, geen OSX. Onder FireFox en anderen werkt het gewoon.
Het is op te lossen, maar vergeten hoe.. En vaak werkt het gewoon.
Als het gedownload is, dan dubbel klik en het opent Eagle.