l/c meter

@Fred: ik gebruik maar heel zelden meetsnoeren bij m'n L/C-meter. Met een simpel aanpassingsprintje heb je minder last van meetfouten:

http://prosje.be/CO/Fotos/LC-Hulpstuk.jpg

Bemerk ook de drukknop. Handig voor het calibreren in de L-mode.

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Hoeveel schema's heb je nodig? Ik zie er al tig in dit topic! Kits, zelfbouw, wat wil je nog meer?

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
fred101

Golden Member

Pros, heel verstandig. Grappig zo'n drukknopje. Ik heb ook een heel arsenaal dut-houders.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

een stuk of 6 voor leuke zelfbouw projecten (elektra)

Quinten: wil je aub de editwijzigen knop gebruiken, we appreciëren het niet dat je elke minuut je eigen topic schopt!

Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
fred101

Golden Member

Kun je iets duidelijker zijn. Projecten die ik leuk vind hoef jij niet leuk te vinden en kun je misschien ook niet eens bouwen. Een knipperend ledje en een spectrum analyser zijn alle twee projecten.

Als ik het goed heb ben je nog absoluut beginner. Zou je niet gewoon eerst eens gewoon iets bouwen ipv met dingen 6 tegelijk te beginnen.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

ik heb dan ook nog projecten voor later

Op 27 februari 2012 19:01:37 schreef quinten4321:
ik heb dan ook nog projecten voor later

Het is vaak lonend om rekening te houden met de toekomst. Gelijk heb je!