kon dit topic niet vinden omdat ik naar een 25 pagina's tellend topic zocht , bleek het nog een 3 maanden maagdelijk wit topic te zijn er zijn toch wel meer leden aan het klussen geweest zeker..
de afgelopen week maar eens de wandgoot boven m'n werkbank vervangen voor een nieuwer model. ik had het al eens gevraagd op t werk , dus even een stuk goot met wat krassen in de lak meegenomen. er waren ook deksels en een eindschot met krassen dus een compleet stuk .. eenmaal thuis bleek het even lang te zijn als de oude , dus op de deksels na geen slijpwerk.
eerst de goot vastgezet en de dozen erin gezet. nu kunnen die oude dozen met die gare plastic schoef ook eindelijk weg.
de wcd's erin gezet met vmvl 1,5mm2 . de ymvk waar de boel eerst mee gekoppeld was me te stug ,voor de korte afstand is 1,5mm2 ook zat.
de andere kant..
op wat stickers en 2 passende deksels na is de boel klaar. gezien het hier rond middernacht was heb ik de buren de slijptol maar bespaard.. de wcd's zijn gira system 55 voor wandgoot . die werden op de zaak weggemikt , maar ze hebben weer een nut nu . de stekkerverbinding voor de serielampen was niet echt handig dus is nu een schakelaar geworden. de scheidingstrafo hing los achter de goot maar moest nu ook maar eens een kastje krijgen zodat een betere plek mogelijk was ..
klaar ! alleen de cai aansluiting nog een plek geven . de eerste foto's hadden weer last van de door tidak opgemerkte kromming , dus had ik voor de laatste foto eens de eos gepakt. die gaf een error met aanzetten ,dus werd deze meteen het eerste project . heel het ding uiteen gehaald en weer inelkaar gezet en weer prima werken