Philips Plasma 42PF5320, start niet op

Hallo,

Momenteel start de tv niet op, dit heb ik al eens eerder gehad, en met het vervangen van C8059 en C8060 was het probleem verholpen.
Nog geen 2 maanden later wil ik de TV met de knop aan de zijkant inschakelen en een behoorlijke statische ontlading zorgde ervoor dat het volume naar 100% ging en ook niet meer terug te regelen is.

Momenteel start de tv helemaal niet meer op, reageert dus niet meer op de knop aan de zijkant.
Als ik spanning inschakel lichten heel even de 2 groene leds op de voedingsprint op en schakelen er een paar relais, maar na een paar seconden vallen de leds uit.
Dit gebeurt ook als ik een jumper op "on mode" zet.

Heeft er iemand een idee wat het kan zijn?
Ik heb de elco's al gecontroleerd of ze bol staan, maar dat is niet het geval.

Alvast bedankt!

Ik heb alleen een andere voeding, namelijk de LC4.9E
Nu heb ik op onderstaande site een voeding gevonden, zelfde type volgens mij, alleen staat er dat het voor een 42PF3320 ipv een 42PF5320 is, zou hier veel verschil in zitten?
Volgens mij is het type voeding hetzelfde

Hoor het graag
http://www.lcd-onderdelen.nl/a-22720768/voedings-modules-power-supply-…

Dat is op de site van william tv dokter,die zal straks hierop wel reageren die kent dat allemaal.

oh, dat is mooi, wacht ik dat even af
bedankt zover!

Als je een LJ44-00101B voeding hebt dan is die hetzelfde, het type tv zet ik er bij omdat de voeding uit dat toestel kwam.

ik heb een LJ44-00101B, een 1 meer dus (voor de B)
Heb jij toevallig de voeding die ik nodig heb?

Of heb je misschien tips om te controleren?

Zo, goedemorgen! hahaha
Nou dan zal ik hem even bestellen bij je.

Ben je het met mij eens dat het de voeding is?

Gr

Ik sluit niet uit dat de voeding defect kan zijn maar ook andere dingen kunnen een oorzaak zijn. Brand er een lampje aan de voorkant van de tv, zijn de voedingsspanningen die naar het mainboard gaan aanwezig? Is de netzekering wel heel? Probeer zoveel mogelijk te meten en zet dat hier neer dan is "online" hulp misschien mogelijk.

Het lampje aan de voorkant doet het gewoon, en aangezien ik eerder problemen met de voeding heb gehad, verdenk ik hem wel.
Maar ik zal even wat meer gaan meten, anders bestel ik de nieuwe bij jou

hoe is het met je voeding afgelopen???
ik heb hetzelfde probleem?

hoe is het met je voeding afgelopen???
ik heb hetzelfde probleem?