Filter audiospectrumanalyzer

Alleen berichten met de trefwoorden “breadboard” worden getoond. Alle berichten tonen

Sorry Frederik ik wil niet vervelend doen maar ik ben met
Deze schakeling al een hel tijd bezig en heb ieder weerstand en condensator nagemeten alles klopt. Ik weet niet of dit ertoe doet maar ik heb de schakeling op breadboard uitgevoerd.

Ik weet niet of dit ertoe doet maar ik heb de schakeling op breadboard uitgevoerd.

Rotte verbinding in het breadbord ? Heb ik wel vaker gezien bij goedkope breadbords. Expirimenteerprint werkt veel beter.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Zou het daaraan liggen want ik doe dit nu op breadboard als test, indien het werkt ga ik zo printplaat maken, ik zal eens op school kijken voor een andere breadboard en de schakeling vanaf nul herbeginnen.

Zou het dan nu wel lukken?

Ik moet wel zeggen dat ik alleen bezig ben met die 60hz de andere moet ik nog maken. Zou het dan ook liggen aan het feit dat de filter laagfrequent is? Want ik zeg het, ik zie geen signaal

Wat is electronica zo onvoorspelbaar zeg, de ene dag zit je je zot te zoeken en
De andere dag kom je fluitend thuis, want je hebt al 5van de 7 kunnen testen met succes.

Er was geen probleem met de breadboard maar die gast waarmee ik samenwerk heeft voor de filter van 60hz 634ohm bestelt terwijl ik 634 k nodig had. Jaja!!!!! ;-)

Ik zal morge de 2resterende filters doen en de vu-meter, hopelijk heb ik hiermee geen problemen anders post ik hier wel m'n probleem.

Alleszins bedankt voor jullie hulp en ik bedank ook de mods voor deze mooie, zééééé........éér nuttige site