EEn paar maand geleden had het deze hier gepost (hieronder). Nu , is een repareur langsgeweest . Dat was meer iemand die er niets van kende . Dat was een reclame dat we gehad hadden in de brievenbus .Repareert alles wasmachines , tv's , stereo's,...
We geven onze tv mee , en geeft ook een vervangtoestel , ik weet zelf al niet meer welk merk . En wat ik het graafe vond was dat hij af en toe zij . Ja, en deze verkoop ik voor 400Euro.Vervangtoestel dan .
Na een week belt hij terug ,en zegt hij . Ja , dat is niet meer te repareren , dat is sofwarematig . Maar software is toch hardware . Dus kan dat toch niet zoveel kosten.
Of diene Louche typ toch gelijk , en kan dat nooit meer gerepareerd worden ?

Ik heb hier samsung 72 cm PLANO , nu werken de video ingangen niet meer , dus op de zijkant van de tv , en vanachter via scart.

Ik heb alles geprobeert , verschillende kabels , video , playstation , pc... op aangesloten . Niets werkt meer .

Als ik de video mode kies op het afstandbediening , blijft het scherm blauw, het geen beeld meer van video of playstation.

Kan er is iemand helpen
Alvast bedankt

Hij lijkt mij sterk dat als het eerst wel gewoon werkt en later niet meer dat het software matig is. En kun je hem niet gewoon naar de winkel waar je hem hebt gekocht brengen? Die stuuren hem denk door naar samsung, en daar hebben ze der iets meer verstand van de dat die "manetjes van alles" hebben...

Spijtig dat ons beroep door zo'n piraten in een slecht daglicht komt te staan. Volgens mij is er in het service menu geknoeid. De ext ingangen zijn uitgeschakeld.Heb je het juiste typenummer? Of beter nog chassis nummer. Dit vind je op de basisprint onder de HSP transformator. Zou kunnen KS3A zijn.

[Bericht gewijzigd door Evarist op ]

Ik vind in mijn database uw type niet terug. Geef even het chassisnummer dan stuur ik U de service alignments.

Ik heb de tv juist open gedaan , en je hebt gelijk . Dit is inderdaad het juist chassisnr. KS3A .

Mail is vertrokken. Contacteer mij maar als er nog problemen zijn. Doei.