Awel, merci!

benleentje

Golden Member

Zou het geen vorm van verslaving zijn:). IK spreek jullie vaker als mijn vriendin.
Toen ik 1 maand in China was had ik geen behoeft aan internet maar moest wel af en toe even dit forum checken. Het was wel geduld hebben voor elke pagina weer maar ja je moet door heel wat filters heen.

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Verslaving is een groot woord !

Maar het is hier al een gewoonte geworden al post ik niet kijk toch of er interesante topic's zijn .

Een dag niet op c.o gekeken is al haast ondenkbaar .

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!

Op 24 juni 2013 21:02:57 schreef SparkyGSX:
Maar ja, een significant deel van Henry zijn posts bevatten weinig meer dan "slotje"

Of zelfs nog minder, als hij weer eens een topic opkuist door postings te verwijderen die er helemaal niet in thuishoren.
Of als hij stilletjes topic-titels aanpast, zodat ook simpele geesten als ik begrijpen waar het over gaat.
Of [codedinges] corrigeert, als iemand er een zootje van maakt...

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Ja, maar tellen dat soort aanpassingen allemaal mee in zijn aantal berichten dan? En als dat zo is, telt een aangepast bericht dan niet meer mee voor degene die hem oorspronkelijk geschreven heeft, of is het werkelijke totaal aantal berichten op het forum kleiner dan de som van het aantal berichten van de gebruikers, omdat sommige bij een gebruiker en een moderator geteld worden?

Allemaal geheimen, het lijkt wel een complot! Ze houden ons in de gaten!

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

@ pros, als ik tussen jouw regels door lees zeg je dat henry moeder van co is:) maar hij werkt wel voor 4 moderators, daar zal toch wel een groot kerstpakket aan zitten denk ik..

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Henry S.

Moderator

Op 24 juni 2013 23:00:30 schreef SparkyGSX:
Ja, maar tellen dat soort aanpassingen allemaal mee in zijn aantal berichten dan?

Die tellen niet mee, een jaar geen lichamelijke arbeid kunnen verrichten waarschijnlijk wel (oftewel veel online zijn), maar dat is opzich alweer een hele tijd geleden.

Allemaal geheimen, het lijkt wel een complot! Ze houden ons in de gaten!

Eh ja, wat dacht jij dan? ;)

Ik heb even in de stats gekeken, er zitten best wat actieve posters tussen de 10 en 20k posts, dat is ook best veel eigenlijk. Ik ga ze niet noemen, het is geen spelletje, maar met elkaar zitten we op net over de 1.5 miljoen posts...

Awel, merci!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 24 juni 2013 22:53:15 schreef pros:
als hij weer eens een topic opkuist door postings te verwijderen

Ja, kijk, dat is dus de reden dan niemand Henry ooit in zal halen! Op het moment dat je dat aantal nadert, worden er in een paar oude topics stilletjes wat posts van je verwijderd >:)

Op 24 juni 2013 16:22:31 schreef Shiptronic:
Is de oplossing CQ winnaar al bekent ?

Nou, de oplossing is dat de frequentiegenerator gevormd werd door mijn posts, dus dat antwoord is nu wel duidelijk :P

Maar je mag nog meespelen hoor.

If you want to succeed, double your failure rate.

Bij deze zal ik dan maar mijn 300ste post in dit topic neerzetten :). Altijd weer leuk om hier mensen te zien met vragen en ze een duwtje in de goede richting te kunnen geven.

Spanning staat en stroom gaat!
Lambiek

Special Member

Op 24 juni 2013 18:43:54 schreef Henry S.:
Ik zeg niks >:)

Volgens mij werk jij de cijfers zelf bij Henry, zoveel dat kan geen zuivere koffie zijn. :+

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.