Awel, merci!

free had toch een taart bij 15.000 posts? dan heb ik er nog een 3700 te gaan :P

edit: k weet niet fred, mijn posts zijn bijna allemaal sinds zomer 2009, jij bent al veel langer lid. m'n gbpd ligt ook wat hoger :)

[Bericht gewijzigd door testman op 24 juni 2013 18:49:08 (46%)]

waar rook was, werkt nu iets niet meer
fred101

Golden Member

Hmm, lekker taart, dan heb ik hem misschien eerder dan jij Testman. Ik heb nog 2882 posts te gaan. Zit nu op 12118. ( gelukkig tellen ze niet het aantal woorden in posts ;-) )

www.pa4tim.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook oud en exotisch
maartenbakker

Golden Member

Mag ik mijn taart dan bij 16384? Da's ook nog een redelijk rond getal :)

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Dat gaat sparkz nu vast proberen te verbeteren :P

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? http://www.ledverlichting-ledverlichting.nl
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Jij mag binnenkort de revisie in :P (of museum lol)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? http://www.ledverlichting-ledverlichting.nl

Niet negatief bedoelt of zo, maar:
Onvoorstelbaar. ;)

Ik wist dat het er veel waren....

ik heb eens vergeleken onder de veelposters toen free er 15.000 had, henry stond toen nog op 47000 posts..

hier de link, 11 juni 2011 , wat naar onderen scrollen.. http://www.circuitsonline.net/forum/view/94020/1/taart+15k?q...mp;mode=or

Henry gaat voor de 0xFFFF!

Ik zit bijna op 0x2000, joepie!

[Bericht gewijzigd door SparkyGSX op 24 juni 2013 19:20:31 (53%)]

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Henry S.

Moderator

En dan is het afwachten of Jeroen meer dan een word voor deze teller gebruikt heeft ;)

Helemaal lachen als het per ongeluk een signed variabele is... Maar dan zijn het iig meer dan 16 bits, en als het er 32 zijn duurt het nog ongeveer 354kilojaar voor we erachter zijn... ((2^31 - 54252)/16,62)/365

Balen.

Op 24 juni 2013 18:31:54 schreef maartenbakker:
Mag ik mijn taart dan bij 16384? Da's ook nog een redelijk rond getal :)

2^14 , nog 10 of 11 dagen en je bent er.

Ik ben al mijn jubileumposts vergeten, en met 2 posts per dag gaat het ook niet zo snel als bij Henry S. (Posten die andere mod's ook zo veel?)

Maareh, CO is idd een prachtig forum.

Eluke.nl // Backwards Lightspeed Bus: i*i=-1, so iic=-c.
High met Henk

Special Member

ik vindt dat ik ook aardig wat posts op mijn naam heb, maar henry haal ik niet meer in.

to all newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet).

henry is hoofdposter van co, niemand komt bij dat aantal posts in de buurt zelfs. de meeste zitten nog ruim onder de 20.000 posts. hoewel sine en gj vaak de grote topics die 2 maandelijks vol zijn tijdig verschonen heeft henry natuurlijk weer andere bezigheden op t forum (iedereen wel bekend natuurlijk :P )

Maar ja, een significant deel van Henry zijn posts bevatten weinig meer dan "slotje", of zijn anderszins niet inhoudelijk voor de discussie, dus dat geeft een beetje een vertekend beeld.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
High met Henk

Special Member

@henry: tijd voor een slotje hier wel genoeg gevleid (zeker door sparky: hij eert je)

to all newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet).

Op 24 juni 2013 13:33:36 schreef Jochem:
Kijk aan, op naar de 1000! :D

Verrek dan heb ik er nu 1002 !!!!

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!

Zou het geen vorm van verslaving zijn:). IK spreek jullie vaker als mijn vriendin.
Toen ik 1 maand in China was had ik geen behoeft aan internet maar moest wel af en toe even dit forum checken. Het was wel geduld hebben voor elke pagina weer maar ja je moet door heel wat filters heen.

Verslaving is een groot woord !

Maar het is hier al een gewoonte geworden al post ik niet kijk toch of er interesante topic's zijn .

Een dag niet op c.o gekeken is al haast ondenkbaar .

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!

Op 24 juni 2013 21:02:57 schreef SparkyGSX:
Maar ja, een significant deel van Henry zijn posts bevatten weinig meer dan "slotje"

Of zelfs nog minder, als hij weer eens een topic opkuist door postings te verwijderen die er helemaal niet in thuishoren.
Of als hij stilletjes topic-titels aanpast, zodat ook simpele geesten als ik begrijpen waar het over gaat.
Of [codedinges] corrigeert, als iemand er een zootje van maakt...

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Ja, maar tellen dat soort aanpassingen allemaal mee in zijn aantal berichten dan? En als dat zo is, telt een aangepast bericht dan niet meer mee voor degene die hem oorspronkelijk geschreven heeft, of is het werkelijke totaal aantal berichten op het forum kleiner dan de som van het aantal berichten van de gebruikers, omdat sommige bij een gebruiker en een moderator geteld worden?

Allemaal geheimen, het lijkt wel een complot! Ze houden ons in de gaten!

@ pros, als ik tussen jouw regels door lees zeg je dat henry moeder van co is:) maar hij werkt wel voor 4 moderators, daar zal toch wel een groot kerstpakket aan zitten denk ik..

Henry S.

Moderator

Op 24 juni 2013 23:00:30 schreef SparkyGSX:
Ja, maar tellen dat soort aanpassingen allemaal mee in zijn aantal berichten dan?

Die tellen niet mee, een jaar geen lichamelijke arbeid kunnen verrichten waarschijnlijk wel (oftewel veel online zijn), maar dat is opzich alweer een hele tijd geleden.

Allemaal geheimen, het lijkt wel een complot! Ze houden ons in de gaten!

Eh ja, wat dacht jij dan? ;)

Ik heb even in de stats gekeken, er zitten best wat actieve posters tussen de 10 en 20k posts, dat is ook best veel eigenlijk. Ik ga ze niet noemen, het is geen spelletje, maar met elkaar zitten we op net over de 1.5 miljoen posts...

Awel, merci!

Jochem

Golden Member

Op 24 juni 2013 22:53:15 schreef pros:
als hij weer eens een topic opkuist door postings te verwijderen

Ja, kijk, dat is dus de reden dan niemand Henry ooit in zal halen! Op het moment dat je dat aantal nadert, worden er in een paar oude topics stilletjes wat posts van je verwijderd >:)

Op 24 juni 2013 16:22:31 schreef Shiptronic:
Is de oplossing CQ winnaar al bekent ?

Nou, de oplossing is dat de frequentiegenerator gevormd werd door mijn posts, dus dat antwoord is nu wel duidelijk :P

Maar je mag nog meespelen hoor.

Heb geduld: alle dingen zijn moeilijk voordat ze gemakkelijk worden.

Bij deze zal ik dan maar mijn 300ste post in dit topic neerzetten :). Altijd weer leuk om hier mensen te zien met vragen en ze een duwtje in de goede richting te kunnen geven.

Spanning staat en stroom gaat!
Lambiek

Special Member

Op 24 juni 2013 18:43:54 schreef Henry S.:
Ik zeg niks >:)

Volgens mij werk jij de cijfers zelf bij Henry, zoveel dat kan geen zuivere koffie zijn. :+

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.