Proton IDE Lite ikm Pic 10F200

Dan zit er waarschijnlijk wat verkeerd aangesloten. Of er zit wat aan de MCLR/CLOCK/DATA pinnen wat er niet aan hoort.
Ook een te grote elco over Vdd en Vss ( > 220µF) geeft problemen.

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - www.arcovox.com

Maar ik gebruik gewoon de pickit2 met bijgeleverd printplaatje waar ik mn pic in steek.

Welk 'printplaatje' bedoel je? (Ik ken geen 10F demoboards bij de Pickit2)

Maar wie zegt dat op iedere PIC de programmeer pinnen op dezelfde locatie zit?
De PICkit2 programmer kan hem wel programmeren, maar het development board wat er is bijgeleverd is niet compatible met de PIC10F200. Je zult de ICSP pinnen dus even zelf goed moeten verbinden met de PIC10F200.

LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P

De Pickit2 is compatible met de 10Fxxx controllers, maar het low pin count demo board (20 pins) is dat NIET. Kunnen alleen 12/16F controllers op met 8/14/20 pins.
De 10Fxxx familie heeft een andere pin-out.

Okay, ik moet dus op een of andere manier mijn pickit via mn breadboard aan mn pic koppelen?

Hier staat voor de diverse PIC's wat/waar aan moet worden aangesloten: http://picprojects.org.uk/projects/ICSP/icsp-info.pdf

Ik heb alles aangesloten zoals omschreven (zonder extra componenten) maar nu krijg ik bij het programmeren de waarschuwing: invalid OSCCAL value detected. Als ik die gewoon weg klik, loopt het programmeren mis met de foutmelding: programming failed at program memory address 0x000000

Heb je wel het goede type PIC ingesteld? (De stand-alone interface van de Pickit2 doet geen auto-detect voor de 10Fxxx voor zover ik weet)

Thanks allen. Ik had 1 keer de juiste pic ingesteld, maar dat moet dus elke keer opnieuw.

Maargoed, ik heb mn eerste knipperende ledje!