Kerstwens

Schimanski

Golden Member

Iedereen een Super 2014 toegewenst!

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Allen een geweldig goed jaar toegewenst!

benleentje

Golden Member

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Iedereen een heel fijn 2014!!

Wees altijd vrolijk!
Frederick E. Terman

Honourable Member

Een gelukkig Nieuwjaar allemaal.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
maartenbakker

Golden Member

Een mooi interessanteprojectenrijk 2014 gewenst voor iedereen!

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Hewlett

Honourable Member

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.

Iedereen een gelukkig nieuwjaar!

gezocht: nieuw potje " magische rook "

De beste wensen en een gelukkig nieuwjaar. Moge 2014 weer veel inspiratie op leveren, waar weer mooie projecten uit voort komen.

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Ik heb al een paar keer naar dit topic gezocht (snelle modus), maar nu zie ik het pas voor het eerst.
Maar toch:
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/2014.jpg

en wat doen we met 2013?
Gewoon dumpen, het lost vanzelf op, en hopelijk groeit er een prachtig 2014 uit.http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/2013%20upload.jpg

[Bericht gewijzigd door Kareltje op woensdag 1 januari 2014 02:57:39 (34%)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
" Assumption is the mother of all f*ckups ", toch trap ik er geregeld in.... How to kill a mosquito with an elephant? --> Surfin' on a AMD RyZen 9 5900x, 12 cores @ 3.7GHz, opgekieteld naar 4.9GHz.
fred101

Golden Member

Een gelukkig 2014 en dat alle projecten in 1x mogen werken

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Aan iedereen een gelukkig en gezond 2014 en maak er iets moois van.

LDmicro user.
M-i-c-h-e-l

Golden Member

Al het goede en onmisbare gewenst voor het komend jaar.

En wie weet schrijf ik weer 's wat vaker mee hier op co, dit jaar was droevig wegens andere bezigheden.

Ook van de kant van Rapperder aan iedereen PRETTIGE KERSTFEESTEN EN EEN
GELUKKIG NIEUWJAAR EN VEEL ELEKTRONICA PLEZIER EN MIJN DANK AAN DE MODERATORS EN ANDERE DIE HIER VOOR INSTAAN .

Rapperder

Niets is onmogelijk het is alleen nog nooit met succes geprobeerd.

Beste wensen allemaal op C.O.!!

En nog belangrijker, voor iedereen en familie een goede gezondheid!

Kus voor iedereen.

A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.
Lambiek

Special Member

Op 2 januari 2014 02:31:15 schreef CrossFireX:
En nog belangrijker, voor iedereen en familie een goede gezondheid!

Dat is inderdaad het aller belangrijkste.

De beste wensen voor iedereen.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
Sonytech

Overleden

Ook ik wens iedereen veel geluk, maar ook vooral gezondheid toe voor 2014.

Dat gezondheid heel belangrijk is dat heb ik in de afgelopen drie jaar ondervonden.

Zo'n 90% van 2013 heb ik helaas in horizontale toestand in het ziekenhuis en het revalidatiecentrum moeten beleven. Gelukkig zit er nu schot in de zaak en mag ik af en toe weer uit bed en is het zelfs de bedoeling dat ik over maand of twee weer in een eigen huis kan wonen. Met werkplaats, dat spreekt vanzelf. Na bijna een jaar alleen maar elektronica kunnen bedrijven vanachter het toetsenbord ben ik er wel aan toe om ook weer eens een soldeerbout te kunnen vastpakken en iets dat daadwerklijk tastbaar is in elkaar te zetten.

"Verbaas u niet, verwonder u slechts."
Lambiek

Special Member

Op 2 januari 2014 11:04:04 schreef Sonytech:
Zo'n 90% van 2013 heb ik helaas in horizontale toestand in het ziekenhuis en het revalidatiecentrum moeten beleven.

Zo dat is nogal wat, dat wist ik helemaal niet. Hoop voor je dat het in 2014 helemaal goed komt met je, veel sterkte in ieder geval.

Je kan nog zo rijk zijn en van alles hebben, maar je gezondheid is toch echt het aller belangrijkst.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.

En op zo'n moment besef dat het geluk m in de kleine dingetjes om je heen zitten .

Gezondheid is een groot goed !!

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 2 januari 2014 20:35:39 (60%)

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!
Henry S.

Moderator

Op 2 januari 2014 11:04:04 schreef Sonytech:
Zo'n 90% van 2013 heb ik helaas in horizontale toestand in het ziekenhuis en het revalidatiecentrum moeten beleven. Gelukkig zit er nu schot in de zaak en mag ik af en toe weer uit bed en is het zelfs de bedoeling dat ik over maand of twee weer in een eigen huis kan wonen. Met werkplaats, dat spreekt vanzelf.

Dat is nog eens een goed bericht en vooruitzicht voor 2014, veel sterkte toegewenst.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
maartenbakker

Golden Member

Dat 2014 maar een jaar moge worden van 90% in eigen huis. Sterkte!

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."