[naamswijziging] ssj3gohan->mux

Dit topic is gesloten

Zou mijn naam gewijzigd mogen worden naar mux (gezien weinig mensen mij nog kennen adhv mijn vorige gebruikersnaam)?

klein is fijn

Moderator

De username mux is helaas al in gebruik.

Sonytech

Overleden

Idee: Gewoon twee personen de gebruikersnaam @mux laten delen. Voor deze naam kan het niet toepasselijker! :)

"Verbaas u niet, verwonder u slechts."
Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

er zijn wel meer erg gelijkende namen hier, maak er anders Mux van..

waar rook was, werkt nu iets niet meer
evdweele

Overleden

Wat is er mis met je eigen naam? "Jan de Vries" is niet iets om je voor te schamen.
Als je Jan de Vries heet....

[Bericht gewijzigd door evdweele op vrijdag 3 januari 2014 19:39:47 (15%)

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

Ah, ok. Hm, is hij actief? zoniet, dan kan het misschien een alias van mijzelf zijn en ben ik die inloggegevens kwijt...

En ja, elders heb ik ook regelmatig dingen als 'multiplexer' of 'demux' als naam gekozen, maar dat maakt de duidelijkheid er niet beter op :P

Anyway, maakt niet uit, ik post voorlopig maar als ssj3gohan :)

Lucky Luke

Golden Member

Op 3 januari 2014 18:03:14 schreef Sonytech:
Idee: Gewoon twee personen de gebruikersnaam @mux laten delen. Voor deze naam kan het niet toepasselijker! :)

Ik denk dat het nog kan ook. De huidige "Mux", en ssj3gohan -> "Mux ". >:)
(Misschien kunnen zelfs identieke namen databasetechnisch, het onderscheid is het e-mailadres denk ik. Handig is het natuurlijk niet...)

Er zijn al een paar gelijkaardige nick's: (Fantomaz, fantomas, fantomax; Sparkz, Sparks; LuckyLuke, Lucky Luke).

Σux of Mµx kan ook nog...

EDIT:
?ux, ?ux of ?ux, dan?

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
maartenbakker

Golden Member

Sux zou ik toch niet doen...

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Is inderdaad wel wat F*ckedup als iemand met een bijna dezelfde naam rondparadeerd.
Zo is er een Fantomas...
Toch wel irritant, omdat je geen andere herkenpunten hebt dan de naam.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Op 3 januari 2014 23:13:41 schreef Fantomaz:
Is inderdaad wel wat F*ckedup als iemand met een bijna dezelfde naam rondparadeerd.

Ja, heel vervelend.

fred101

Golden Member

Winterslaap ? Dit is de eerste post van Fantomax.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Het account is in 2003 aangemaakt zo te zien.

Diverse projecten en experimenten: www.elexperiment.nl

Denk dat henry hier straks met de zweep erover heen gaat :)

Lucky Luke

Golden Member

Op 4 januari 2014 09:39:42 schreef fred101:
Winterslaap ? Dit is de eerste post van Fantomax.

En het leuke is dat 'ie nog eerder geregistreerd is dan Fantomaz (Die weer eerder is dan fantomas). Wel opvallend om zo lang niks te posten en dan op precies 't goede moment op te duiken...

Tsja, met die bijna gelijke namen, als 1 v.d. 2 een oud-gebruiker is of een (oude) eendagsvlieg dan is het niet zo'n punt, maar bij meerdere actieve gebruikers van bijna dezelfde naam wordt het verwarrend.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Hugo Welther

Moderator

De TS moet dit verder maar via PM met een MOD afhandelen.
Krijgt dit topic een slotje voordat het verzand in ......

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Dit topic is gesloten