Youtube kanaal over elektronica en programmeren

Dit topic is gesloten

Hoi dames en heren!

Ik heb onlangs mijn youtube kanaal weer leven ingeblazen en het leek me leuk deze te delen hier, aangezien er zoveel enthousiastelingen zijn.

Het zijn voornamelijk filmpjes waar ik dingen uit elkaar haal en laat zien hoe ze werken en mijn eigen projecten (op dit moment voornamelijk een relay-computer en binnenkort een speciaal programma voor de ZX Spectrum). Verwacht vooral veel vintage computers en audio-gerelateerd spul! Daarnaast komen er ook wat filmpjes over programmeren met hardware (ROM programmeren e.d.) en evt. software.

Laat weten wat jullie ervan vinden en misschien hebben jullie wat leuke ideeën?

Verder ben ik heel nieuw op dit forum dus ben heel benieuwd wat er hier allemaal te beleven valt :D

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op zondag 20 april 2014 00:47:58 (3%)

Sonytech

Overleden

Ik ben er helemaal sprakeloos van.

Echt. Vooral door die witte badjas, om er een populair-wetenschappelijk cachet aan te geven.

Er is hier een "Show your projects"-topic. Vind ik meer dan voldoende platform om de producties van anderen te zien.

Dat 13-in-een-dozijn amateurtoneel leidt alleen maar af van waar het werkelijk om gaat.

[Bericht gewijzigd door Sonytech op zondag 20 april 2014 00:14:32 (10%)

"Verbaas u niet, verwonder u slechts."

Ik vind dit een leuk idee, zo een youtube kanaal.
Zal zeker al uw filmpjes eens bekijken ;)
En laat de experimenten en projeckten maar komen!

ik hou van toestellen ombouwen, hacken, en afbreken om met de componentjes ander toestellen te bouwen,ontwerpen, prototypes te maken
klein is fijn

Moderator

Op 19 april 2014 23:26:17 schreef ElektroInventions:
Laat weten wat jullie ervan vinden en misschien hebben jullie wat leuke ideeën?

Ik vind het vooral schaamteloze zelfpromotie.

Als het werkelijk zo interressant is dan wordt er vanzelf wel (door iemand anders) een linkje gepost in het YouTube verzamel topic.

Dit topic is gesloten