Probleem met invoegen afbeeldingen

ik begin ook forum problemen te krijgen (soms geen respons waarbij ik nog eens moet klikken), maar vooral met het toevoegen van afbeeldingen.

ik type een stuk tekst, wil een afbeelding toevoegen en die [ URL ] code komt BOVENAAN mijn tekst te staan.
ik knip en plak die correct, voeg weer tekst toe en krijg dezelfde miserie weer als ik een 2de foto toevoeg.
dit is van de ene op de dag gekomen en verwacht niet dat het aan mijn pc ligt (gaat altijd in hybernate en nooit reboot, daar zou dus niks mogen aan veranderd zijn. ook chroom sluit ik niet waardoor het CO tabblad altijd open blijft)

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken

jep hier ook last van, voornamelijk om op CO te komen, dan zegt hij dat hij de pagina niet kan laden.

duck-tape does miracles...so do I
Jeroen

Moderator

Over de verbindingsproblemen: Jeroen in "Slechte verbinding...." (graag eventuele discussie over verbindingsproblemen ook in dat topic)

Over het probleem bij het invoegen van afbeeldingen: als je met de iconen boven het tekstvak UBB code invoegt komt die op de plek van de cursor te staan. Ook in Chrome werkt dat bij mij correct. (Foto's in je post zetten gaat trouwens makkelijker met de nieuwe upload functie)

ff een test. ik type hier dus iets. ga nu naar boven gaan en op zo een afbeeldingknopje drukken terwijl mijn cursor hier tussen puntjes staat

.http://www.avsforum.com/photopost/data/2277869/9/9f/9f50538d_test.jpeg.

ah nondedju. nu werkt het wel weer. al 2-3 dagen komt mijn foto altijd VOOR mijn getypte tekst te staan. en das ambetant als ik 2-3 fotos toevoeg. elke keer heel die URL string gaan knippen en plakken tussen de tekst. ik probeer maandag nog eens van het werk op dezelfde manier.

zo krijg ik het dus altijd :

[.img]http://www.avsforum.com/photopost/data/2277869/9/9f/9f50538d_test.jpeg… een test. ik type hier dus iets. ga nu naar boven gaan en op zo een afbeeldingknopje drukken terwijl mijn cursor hier tussen puntjes staat

.|.

(heb ff 2 puntjes in de [] tags gezet zodat de foto niet uitgevoerd wordt)

EDIT:denk er nu net aan dat ik op het werk geen chroom heb, maar internet explorer. misschien dat ze daar iets verknoeid hebben met een update ofzo?

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken

Ik hou het gewoon bij het Uploadarchief. Linkje plaatsen in het bericht waar je het wilt hebben. Werkt heerlijk.

I love it when a plan comes together !
evdweele

Overleden

.

[Bericht gewijzigd door evdweele op zaterdag 17 januari 2015 01:46:27 (99%)

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

Op 16 januari 2015 21:01:42 schreef ritmeester:
Ik hou het gewoon bij het Uploadarchief. Linkje plaatsen in het bericht waar je het wilt hebben. Werkt heerlijk.

veel fotos staan ergens anders al op het net. als ik die eerst moet downloaden op men pc, en dan weer uploaden hier op het forum...

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken

http://www.avsforum.com/photopost/data/2277869/9/9f/9f50538d_test.jpegnu eens een test vanop de werk pc. ik ga de cursor tussen de 2 puntjes hieronder zetten en dan een link toevoegen

..

EDIT: het loopt dus fout op het werk met internet explorer 9.0 (heb daar geen rechten om wijzigen aan te brengen aan de pc)

[Bericht gewijzigd door fcapri op maandag 19 januari 2015 09:46:09 (24%)

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken
Shiptronic

Overleden

Explorer heeft meer van die rare grappen, als je iets van tekst wil selecteren, pakt die er soms een karakter bij :(

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.