donatie

pa3gws

Golden Member

Hallo iedereen.

Ik vraag mij af wie van de donerende leden interesse heeft in een automatische incasso.
Ikzelf zou dat wel fijn vinden dan hoef ik er verder niet over na te denken.
En mocht ik mijn donatie willen verlagen of verhogen kan ik dat via mail kenbaar maken aan een Mod.
En scheelt het misschien wel werk voor het CO team.

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Vlg mij kun je dat zelf regelen bij je bank.

Bedoelde ik ook, een periodiek betaling.

[Bericht gewijzigd door Captain op maandag 23 februari 2015 23:10:11 (35%)

pietplof

Golden Member

In beginsel wil ik geen aut. incasso.
Het is zo eenvoudig doneren middels pay pall. 2 a 3 klikken en het bedrag is overgemaakt.

Mocht Jeroen het toch liever anders zien kan hij dat aangeven en kan ik de voor- en nadelen opnieuw afwegen.

festina lente

Wellicht dat een automatisch incasso als optie bij het doen van de donatie geïmplementeerd kan worden?

[Bericht gewijzigd door WouterJ1993 op maandag 23 februari 2015 22:40:13 (25%)

Mooi geleerd op CO, om TO-220 ic's geïsoleerd op metaal te plaatsen :) | Server Debian powered!
maartenbakker

Golden Member

Dat zal wel niet kunnen. Alleen een goedgekeurde zakelijke rekening kan dat, en dan kost het bovendien geld. Het hele systeem is trouwens de omgekeerde wereld. Als je iets wilt betalen geef je toch ook niet je portemonnee aan de winkelier?

Overigens kun je bij de bank heel simpel een periodieke betaling instellen; een veel beter idee dan een incasso en je hebt er ook geen omkijken meer naar.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

hmmmm, automatisch geeft toch net niet dat positieve gevoel van een bijdrage geven...

Maar ik zou het niet erg vinden een indicator te krijgen als je "donatie periode" dreigt te verlopen..

Frederick E. Terman

Honourable Member

Dat krijg je toch ook? Een paar weken of zo.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
pietplof

Golden Member

Klopt, heb de herinnering net binnen.
Dezelfde dag. Klik,klik en het is gepiept.

festina lente

Mijn probleem is, dat ik zonder bank-krediet of Visa of Paypall,als Belg geen donatie kan doen.
Mijn enige en voor mij veiligste manier van betalen, is een bank-overschrijving. Al twee jaar lukt dit blijkbaar bij jullie niet meer.
Groetjes.
Opabob.

Met proberen ben ik getrouwd geraakt.

Leuk dubbel ansichtkaartje uitzoeken, tientje ertussen.
In een envelop, zo naar de penningmeester.

Action expresses priorities LH
Tidak Ada

Golden Member

@opabob:
Hoewel ik in Nederland woon, kan ik nog steed mijn donantie per IBAN aan CO overmaken. Heb je wel het goede IBAN nummer?

Veder betaal ik regelmatig Europese aankopen per bank overschrijving, zonder een enkel probleem.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Jeroen

Moderator

Op 24 februari 2015 14:49:54 schreef Opabob:
Mijn enige en voor mij veiligste manier van betalen, is een bank-overschrijving. Al twee jaar lukt dit blijkbaar bij jullie niet meer.

Hier staan de juiste bankgegevens. Als het niet lukt kun je het beste even met Hugo mailen, die beheert de bankrekening.

Dat krijg je toch ook? Een paar weken of zo.

Oh, voor mijn gevoel was het al weer langer geleden.. maar ik sta op de rol voor april..

Weet iemand of beurs donaties die in cash worden omgezet eigenlijk ook worden meegerekend als donatie ?

Sine

Moderator

Uiteraard, wel bij het doneren even je nick meegeven anders weten we niet van wie het komt natuurlijk.

pietplof

Golden Member

Oeps, vergeten.
Ik hoop dat Jeroen weet wie schter Pietplof schuilgaat.

festina lente