Radio met TEA5657 en afstemcondensator

evdweele

Overleden

Dat er nu andere technieken worden toegepast dan 50 jaar geleden toen ik zelf op school zat is vanzelfsprekend.
Waar ik me over verbaas is dat het aansluiten van een kant-en-klaar gekocht 'doosje of printje' op de pickup-ingang als een elektronicaproject wordt gezien.

Bij een schoolopdracht stel ik me voor dat de leerling een schakeling zelf bedacht moet hebben en heeft uitgewerkt, een print heeft ontworpen en werkend oplevert.
Dat kan ik uit dit hele topic en het parallelle traject op het NFOR niet opmaken.

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

Waar ik me over verbaas is dat het aansluiten van een kant-en-klaar gekocht 'doosje of printje' op de pickup-ingang als een elektronicaproject wordt gezien.

Ik niet, hoort bij de erosie van het onderwijs, begon 10 jaar terug al met de acceptatie van velleman kitjes als eindwerk

Bij een schoolopdracht stel ik me voor dat de leerling een schakeling zelf bedacht moet hebben en heeft uitgewerkt, een print heeft ontworpen en werkend oplevert.

Zo was het in mijn tijd ja, 25 jaar terug...

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.