krediet schakeling

Hallo

Ik ga morgen mijn donatie op de bus doen
Maar op mijn betaalkaart past er alleen
Circuitsonlinedonatieklaassiegek
Kie past er niet meer op

Bedankt ook namens de rest van de Circuits Online bezoekers! (En MGP bedankt voor de moeite :))

If you want to succeed, double your failure rate.

Hoezo, hebben jullie al iets ontvangen?
Hij heeft nog niets laten weten dat er iets overgemaakt is, het bedrag is voor mij niet belangrijk en moet het niet weten ook.

Als er een donatie gebeurd is, plaats ik het programma online of via email want ik vermoed dat die vriend er nog een hoop liggen heeft die dan meer waard zijn met een schakeling erbij ;)

LDmicro user.

Bij zijn naam staat (nu) Golden Member. Tenzij hij al eerder gedoneerd had (en dat onderschrift er dus ook al eerder stond) betekent dat dat hij een bedrag tussen 10 en 49 euro heeft gedoneerd.

If you want to succeed, double your failure rate.

Dat is idd nieuw, vroeger stond dat er niet bij.
Sorry maar ik had een email verwacht zoals ik eerder gevraagd had.

Maar met deze post is alle leed verdwenen denk ik.

Programma:

Om het te proberen heb ik de aantal credits naargelang de inworp gevalideerd, wat wil zeggen 1E = 1 credit, 5E = 5 credits, 20E = 20 credits.

Als je alles uitgeprobeerd hebt laat dan weten op hoeveel ik elke inworp moet plaatsen, als je meerdere waarden wil hebben geen probleem, je mag 5x aanvragen.
Dwz ik wil u 5 verschillende hexfiles maken met verschillende credits per inworp, nu of later.

Gebruik dan mijn emailadres in mijn profiel, voor de CO volgers is dit dan niet meer interessant

In bijlage de gevraagde aanpassing.

edit: er stond een verkeerde file, nu is het juist.

Jochem, bedankt voor de opmerking.

LDmicro user.

Hallo

Bedankt
Ik ga hem maandag of dinsdag even proberen ik had geen internet de hele tijd geen verbinding. Pfff??
Maar naar een paar telefoontjes had ik het weer , anders had ik u het laten weten, daar ben ik wel serieus in u bent een man van het woord en ik probeer dat ook te zijn.??

Hallo

Mgp ik heb alles aangesloten, maar hij geeft de krediet voor 5,10,20 niet weer op het display hij telt wel maar als ik hem een signaal geef 20 euro moet ik eerst op 1 euro knop of twee euro knop drukken voordat er een een getal op het display komt.
Bijv display
20 euro knop indruk 0
Druk ik 1 euro in 21
Reset 0
10 euro knop 0
Credit -1 9

Inderdaad, ik ben wat vergeten, zal straks de verbeterde versie posten als een edit.

edit: was vergeten de display update van die inworpen in te programmeren.
Hieronder de verbeterde versie.
Als er nog iets niet klopt weet het te zeggen, mijn schakeling is al afgebroken en vervangen door een andere.

Als ik tijd heb deze week zal ik trachten de leading zero's te doven zodat er enkel cijfers te zien zijn die de waarde aantonen.

Ik ga de oude versie hierboven die jij nu gebruikt verwijderen.

LDmicro user.

Hallo
Bedankt ga morgen even deze hex erin laden.?

Het ging sneller dan gedacht, de geest was weer super helder na een fietstochtje.

Hier heb het display programma waarvan de eerste nullen niet te zien zijn, "001" wordt dan "1" en "056" wordt "56".
Ik moest het toch maken voor mezelf en heb het in uw programma ingewerkt.

Opgelet: het oude programma dat je nu gebruikt heb ik overschreven, dus sla het maar op moest je de nieuwe versie niet graag zien.

't Is een kwestie van smaak.

Update van de hexfile 17/3/2016, foutje gevonden bij te snel drukken van een knop.

LDmicro user.

Wat is frisse lucht buiten toch gezond he??
De display geeft het ook goed aan en die ander versie voor digit ook geprobeerd ik weet eigenlijk niet wat ik het mooist vind.
De krediets ben ik nog niet uit hier over stuur ik u nog wel een mail ik mocht 5 aanvragen maar ik kan nu wel zeggen zoveel en zoveel maar als het later weer anders gaat en de schakeling doet nu wat hij moet doen, daar veranderd niks aan.
ALvast hartelijk dank.
Ps ik heb laats ld micro gedownload weet u ook waar ergens een source code staat om een keer te zien hoe dit in ze werk gaat want ik wou mijn spel schakeling in proton maken maar misschien is ld micro ook wel handig.
Groet?

Update??
was dat als je de knop te snel achter
Elkaar indrukt dat ie de de tweede keer
keer wel optelt naar niet in het display
Verschijnt

Ja, maar je hebt daarvoor een email gekregen inclusief het programma.

LDmicro user.

Oja sorry
Had hem over het hoofd gezien.

Hallo
Die hexfile voor de digits met nul weergeving
Die was volgens mij wel goed, ik heb de schakeling niet meer op breadboard staan zodoende.
ps heeft u ook ooit iets gemaakt
Kwa muziek om een tune af te spelen.

Nee, nog nooit iets met muziek+controllers gemaakt.

LDmicro user.

Voor muziek en controllers zou je eens moeten kijken naar mp3 decoders. Zoek eens naar de VS1053. Verder zijn er online wel complete sets te koop. Deze bijvoorbeeld. Ook op DealExtreme verkopen ze die dingen

Just find out what you like and let it kill you