uitgangsimpedantie LTC6946

Nuttige info daar, bedankt. Ik heb gister geleerd om te gaan met Smith Charts en ik kan mij voorstellen dat ze inderdaad erg handig kunnen zijn.

Dat is een leuke pagina inderdaad Henry, ik had hem wel eens doorgelezen. Maar nu ik er weer naar keek bedacht ik mij dat ik gewoon die VCO moet gaan gebruiken (V585ME48) ik vond er hier een te koop voor een schappelijke prijs.

En dan met dit SAW filter en dus een IF op 930MHz. Bandbreedte van de SA kan dan 900MHZ worden.

De SA moet over een half jaar helemaal af zijn dus ik moet nu gewoon keuzes maken eigenlijk. Tussendoor of later kan ik dan meer energie en tijd stoppen in bijvoorbeeld het ontwerp van een VCO.

Een beetje offtopic, maar wat vinden jullie van dit soort dingen? Ik wil sma end launchers gebruiken en dan zal er dus een cm oid aan baan ongeshield naar buiten moeten komen. Ik kan niet inschatten of dit nu kan of niet. De losse PCB's komen denk ik in een aluminium 19" doos van 1U hoog.

Hi otto272,

Die afscherm bakjes ken ik niet ik denk dat is voor consumenten elektronica settopbox modems en dergelijke maar hoeft niet verkeert te zijn.

Ik gebruik maxwell voor de EM simulatie die sma end launchers gebruik ik wel gaat prima.

De vco ken ik wel deze gebruik ik ook diverse modellen.
Is dat SAW filter niet te smal?

Gr Henk.

Everything should be as simple as possible, but not simpler.

Om weer even terug te komen po dit onderwerp: Ik heb de printjes gister binnen gekregen en heb er vandaag direct een bestukt. Ik moet even wat SMA naar BNC verloopstukjes bestellen zodat ik de module kan testen. Tijdens het bestukken kwam ik er achter dat ik de HMC434 (RF deler) vergeten ben te bestellen en die had ik zo'n beetje nodig om de module thuis te kunnen testen, nu zal ik tot maandag moeten wachten :(.

Het schema:
https://www.dropbox.com/s/w2dq78psnqopo9d/VCO_Module.pdf?dl=0

En de pcb:
http://s11.postimg.org/wjwmlvqun/2015_08_15_02_56_38.jpg

Verder zijn de printjes van de mixer-module, 1ste IF_filter en het 1050MHz lowpassfilter voor aan de ingang ook al onderweg vanuit China.