Toch wifi allergie?

Anoniem

Gisteren heb ik vanuit de zetel gesurft, dus was de laptop via wifi actief.
Met onderstaand resultaat als gevolg. Ook op mijn kam zat verdacht veel haar vanmorgen. zou het dan toch.....;-) Of gewoon vergeten water te geven?

Wat ik wilde verduidelijken..
Het gemiddelde Eirp is evenredig met de bezetting van het kanaal omdat enkel uitgezonden wordt als er pakketjes verstuurd worden.
Het maximaal toegelaten vermogen is het piekvermogen en dat bedraagt 0,1W bij maximale kanaalbezetting. Zoals bij streaming.
Een client die geen data verstuurt zendt dus nul vermogen uit.
Een access point zendt tbv het protocol wel bakens uit in rust, maar het gemiddelde vermogen van deze bedragen amper 0,0005W oftewel een halve milliWatt. Dat komt door de uiterst lage duty cycle van de bakens.

Ik heb een signature dus ik ben
Tidak Ada

Golden Member

OT
Aan uw plantjes is wel te zien dat ge'ne Belg zeit..... ;-)
/OT

Ha, een nieuwe bron van onrust en conspiratie

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op maandag 20 februari 2017 16:48:36 (55%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Anoniem

Ik heb meteen een oerdegelijke Hollandse kamerplant op die plaats des verderfs gezet. Dat komt wat vertrouwder voor en die krijgt zelfs een zendamateur niet kapot. :-)

Zo'n draadloze laadkamer was ooit de natte droom van Tesla. Hij dacht ernstig aan zijn beroemde resonantie coils als bron van een groot E-veld in de huiskamer waarmee lampen en andere verbruikers draadloos konden gevoed worden.
Naar het schijnt werd hij op zn oude dag steeds excentrieker en op de duur helemaal kierewiet.

Tidak Ada

Golden Member

Vrouwentongen!
Zou eigenlijk een koperen (messing) pot om moeten zitten Dan is'tie pas echt heel Belgisch....>:)

Ja en je mag als mens niet dichterbij de paal komen dan 50 cm Daat helpt geen alu-hoedje tegen :D

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
maartenbakker

Golden Member

Op 20 februari 2017 20:08:28 schreef grotedikken:

Naar het schijnt werd hij op zn oude dag steeds excentrieker en op de duur helemaal kierewiet.

Vast door de straling :9

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
If you want to succeed, double your failure rate.