Een grafische equaliser is een filter om bepaalde banden van het audio signaal te beïnvloeden.
Waar je op lijkt te doelen is een spectrum analyser, die het level van die banden op een display laat zien. Het is waarschijnlijk dat de beide functies de filters delen, maar het IC lijkt vooral voor het besturen van de equaliser bedoeld te zijn.
De manual kan ik niet eenvoudig downloaden; het is part2 van een multipart dinges. Kun je mogelijk het relevante deel van het schema extraheren ?
Als alles verder werkt zou ik het zoeken in de uitlezing, dus bij het scannen van de banden of de level meter.
Let overigens op de factor 109 verschil tussen mHz en Mhz 
Op 17 september 2015 09:01:11 schreef Aart:
Een grafische equaliser is een filter om bepaalde banden van het audio signaal te beïnvloeden.Waar je op lijkt te doelen is een spectrum analyser, die het level van die banden op een display laat zien. Het is waarschijnlijk dat de beide functies de filters delen, maar het IC lijkt vooral voor het besturen van de equaliser bedoeld te zijn.
De manual kan ik niet eenvoudig downloaden; het is part2 van een multipart dinges. Kun je mogelijk het relevante deel van het schema extraheren ?Als alles verder werkt zou ik het zoeken in de uitlezing, dus bij het scannen van de banden of de level meter.
Let overigens op de factor 109 verschil tussen mHz en Mhz
Heb mijn start post aangepast met linkjes naar beide delen voor de service manual , En De Equalizer gedeelte werkt wel verder als goed is, kan het instellen en presets opslaan, Als ik knopje SEA op de voorkant indruk krijg ik audio signaal op de inputs van de LC7522
Maar dan blijft het schermpje verder leeg kwa uitslaande balkjes dus.
Wat ik er nog niet bij had verteld is dat deze versterker verder al defect was, 1 kanaal was eruit gebrand, en wil er graag een buizen versterkertje inbouwen, Dus komt verder ook geen geluid meer uit helaas, Maar wil graag de grafische weergave op de voorkant dus werkend hebben voordat ik verder ga, Audio signaal komt wel gewoon aan tot de laatst opamp voor de eindversterker dus er gaat iets tussen in fout lijkt mij.
het is niet toevallig zo dat de "flat" knop blijft hangen?
De knopje blijft verder niet hangen