printplaat doorverbinden 14pin connector

Hallo

Ik ben een eenvoudig printje aan het ontwerpen. Het is echter de eerste keer dat ik een PCB ontwerp en ik ben elektromechanicus van opleiding, dus ik heb niet veel ervaring met elektronica. De bedoeling van de print is om doorverbindingen te maken. Een soort 'distribution board'. Er is een bestaande print met een 14 pin connector. Deze moet met een flatcable verbonden worden naar 3 bestaande printen eveneens met een 14 pin connector.
Omdat deze bestaande printen onafhankelijk van elkaar ontwikkeld werden komen de pinconfiguraties niet overeen. Vandaar de nood aan een extra print.
In bijlage vind je een schema van de opstelling.

De onderste print is de print die signalen geeft. Deze signalen moeten verdeeld worden naar de 3 bovenste printen.
(Het is een een Inverter-brug,3 benen,3printen, per print 2 IGBT's)

pinnen van onderste print

1 GND
2 A
3 GND
4 B
5 GND
6 C
7 GND
8 D
9 GND
10 E
11 GND
12 F
13 GND
14 GND

Pinnen van bovenste 3 printen dus maal 3

1 NC
2 BOT_IGBT
3 ERROR_OUT
4 TOP_IGBT
5 ERROR_IN (5V)
6 NC
7 NC
8 PS +15VDC
9 PS +15VDC
10 PS 0VDC & GND
11 PS 0VDC & GND
12 NC
13 NC
14 NC

Het is de bedoeling dat de print zelf ge-etst wordt, dus het moet 1 layer PCB worden.
Hier vind je de datasheet van de bovenste print.
http://www.semikron.com/dl/service-support/downloads/download/semikron…
De 5V error in is nodig anders gaat de print in fout.
De 15V kan niet van de connector van de onderste print gehaald worden.
Daarom komt de voeding toe op de middenste print en gaat dan via een kabel naar de voeding van de onderste print.
De 5 volt zou ik uit een LM7805 halen.
Omdat het een 1 laag PCB moet zijn heb ik de voeding zoveel mogelijk doorverbonden. pin 8 en 9 heb ik doorverbonden. En omdat pin 6 niet gebruikt wordt heb ik die doorverbonden met de +5V.
Verder wordt pin 3(error_out) niet gebruikt.
En ik heb onderaan een weerstand van 0 ohm geplaatst omdat ik volgens mij niet anders kon dan een baantje snijden.Of niet?