Actieve KRK Rokit 5 speaker geen geluid

Speaker gaat aan en lampje brandt in het KRK logo maar doet verder niks. Heb de TRS en RCA ingang geprobeerd maar doet verder niks. Ik heb niet echt veel ervaring in reparatie van dit soort dingen dus het is voor mij ook een puzzel.

Dus als iemand suggesties heeft heel graag!

http://www.efextek.com/cakewalk/IMG_4105A.jpg
Op de versterker PCB (zijn twee PCB's in de speaker) zit een soort ranzige epoxy wat alle kanten is opgelopen. Ik ben nooit anti KRK geweest, ik had vroeger KRK VXT8's waar ik super blij mee was. Maar deze speakers zijn echt in elkaar geflanst door een chinees met haast. Ik zou iig nooit meer KRK speakers 2e hands kopen zonder de PCB's te bekijken.

Ik heb de grote condensatoren eruit gehaald en gemeten en deze hadden allemaal een te grote afwijking(rond de 15% minder), dus die heb ik vervangen. Ze stonden niet echt bol maar volgens het internet zijn dit bij KRK meerstal de boosdoeners. Dit lostte het probleem helaas niet op, maar de uitgedroogde condensatoren gaan sowieso in de toekomst een probleem zijn (vermoedelijk is de werkende speaker ook niet meer zo tof). De fuse knalt verder ook verder niet... dus vermoed dat het daar wel goed zit.
Ik moet die rotzooi van de PCB afkrijgen, dat kan niet goed zijn:
http://s18.postimg.org/rv00e5asp/IMG_20160102_121920.jpg

Ik heb nog even de onderkant van de connectors aan de linkerkant allemaal opnieuw gesoldeerd omdat die er alleen heel dof uitzagen, hielp helaas ook niet maar ja...
Ik vermoed dat het probleem in de PCB zit hieronder waar ik de input connectors op uitkomen. Misschien de IC's...
http://s18.postimg.org/mib600mw9/IMG_20160102_120725.jpg

Ik ga morgen weet verder en dan ga ik die zwarte rotzooi verwijderen. Ik had op het internet gevonden dat die meuk langzaam je PCB gaat oplossen zoals hier, het is een soort "Black Goop of Death"
(Niet mijn pic)
http://www.efextek.com/cakewalk/IMG_6943.JPG

Hugo Welther

Moderator