Troostwijk

Jinny

Golden Member

Voor wie het interesseert, voor mij te ver weg, Geldrop
Twee maal Philips.
Sluit woensdag 6 Januari

Philips pulsgenerator PM 5716
Counter PM6671

Aangepast

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
maartenbakker

Golden Member

Voor de zoekmachines: PM5716. Mij ook wat te ver weg en niet direct spullen die ik nodig heb.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Jinny

Golden Member

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Heel leuk die powermeters.

Maar de PROBES zijn hetgene wat meet. En die sukkels van de veilinghuizen halen overal de kabels vanaf. Weg probe dus en ik zou dan die 25 euro nog eens niet willen geven.

Overigens heb ik een bekende handelaar in Aken wel 1000 connectoren van kabels af zien knippen (tenminste, ik heb er connectoren gekocht...) die gebruikt minimaal 250 euro per stuk waren maar alleen MET kabel (koolstofgevulde ruisarme kabel). Wisten zij veel. Au.

fred101

Golden Member

Idd, 435's zonder speciale kabel (voor een laag triboelectrisch effect) en sensorkop kun je genoeg vinden.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs